Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:47:06 GMT

آئین اهدای ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان پرند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۲۴۳۲

آئین اهدای ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان پرند برگزار شد

گروه استان‌ها - ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند در شهر پرند به منظور بهره گیری بهتر از آموزش مجازی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند ، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر 500 تبلت به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار در شهر پرند اهدا شد.

سید مجتبی هاشمی در آیین اهدا 500 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند در پرند اظهار داشت: دوران کرونا برای آموزش‌ و پرورش به‌عنوان چالش محسوب می‌شود که آموزش را تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نباید هیچ دانش‌آموزی از چرخه آموزش در مدارس باز بماند تصریح کرد: رعایت سلامت دانش آموزان برای آموزش‌ و پرورش اصل است که با حساسیت آن را دنبال می‌کنیم.

رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: مشارکت اجتماعی و همیاری خیرین و نیکوکاران در تجهیز دانش آموزان‌ به تبلت جهت آموزش مجازی یکی از کارهای بزرگ محسوب می‌شود.

هاشمی گفت: دولت سیزدهم درصدد ارتقای کیفیت آموزش در شهرهای استان تهران و مشارکت‌جویی و مشارکت پذیرایی از برنامه‌های مهم آموزش‌وپرورش به‌حساب می‌آید.

وی بیان کرد: نهاد تعلیم و تربیت به کمک و مشارکت نیازمند است تا در حوزه آموزش گام‌های مثبتی برداشته شود.

رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان از خیرین و نیکوکاران که در تهیه 500 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند مشارکت کردند قدردانی کرد.

در ادامه حکیمانه معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌ و پرورش هم با تبریک ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این جلسه با همت امام‌جمعه شهر پرند حجت‌الاسلام کاظمی برگزار شده و ما افتخار داریم تا در این اقدام بسیار خیر شرکت کنیم که اساس آن بر تعاون و کار نیک است.

وی افزود: با توجه به حضوری که در شهر داشتم و وسعت شهر را دیدم با خودم گفتم که کاش برای این وسعت پیش‌بینی مدرسه هم به تعداد کافی شده باشد که متأسفانه بعد از سخنان و مطالبات امام‌جمعه شهر متوجه شدم که چقدر فاصله زیاد است بین آنچه باید باشد آنچه وجود دارد.

 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش در ادامه گفت: ما در 2 سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی مواجه شدیم که هیچ‌ کدام از ما آمادگی لازم را برای آن نداشتیم و برای رسیدن به آموزش در شرایط جدید کرونایی معلمان ما با تعهد درونی که داشتند، خودشان خودجوش یاد گرفتند و فناوری خودشان را ارتقای دادند و توانستند تولید محتواهای با ارزش را انجام دهند.

9 پروژه عمرانی و خدماتی در رباط‌کریم، نصیرشهر و پرند افتتاح شد 8 اسکله گردشگری دریایی در خرمشهر افتتاح شد افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه در جنوب استان کرمان به روایت تصویر

حکیمانه تأکید کرد: در این 2 سال گذشته پا به پای مدافعان سلامت، معلمان ما به‌عنوان جهادگران عرصه آموزش در آموزش‌وپرورش این مرزوبوم کار جهادی کردند.

وی به مسائل و مشکلات مطرح شده از زبان امام‌جمعه و بعضی از مدیران مدارس تأکید کرد و گفت: مطالب عنوان شده را یادداشت کرده و حتماً آن‌ها را به منتقل خواهم کرد و امیدوار هستم با توجه به نسبت جمعیتی که در شهر وجود دارد ما بتوانیم هم از جهت ساختار اداری و هم از جهت زیرساخت‌ها متناسب با چالش‌هایی که وجود دارد اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان نیازمند تبلت به دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ مدیر امور آبفا سنندج ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های مصرف بهینه آب اظهار کرد: این دوره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه پسرانه عدالت سنندج دهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان، مدیر و معاونین مدرسه، مسؤولان و کارشناسان حوزه آموزش همگانی شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج برگزار شد.

مازیار سهراب نژاد بیان کرد: در این دوره آموزشی راهکارهای مدیریت مصرف آب به دانش آموزان ارائه شد.

وی گفت: فرهنگ سازی برای نهادینه سازی مصرف بهینه از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا استان در شهرستان سنندج و سایر شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مداس شهر سنندج در دستور کار است.

سهراب نژاد اظهار کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری مصرف بهینه آب، می‌آموزند که به عنوان سفیر آب در خانواده نیز مقوله صرفه جویی را نهادینه کنند.

وی گفت: یکی از نکات بارز دوره‌های آموزشی حوزه آب، استقبال دانش‌آموزان است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه‌های مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها بیش از پیش استفاده شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دو کلاس مدرسه ابتدایی عدالت برگزار شد و در آینده نیز در سایر مدارس سطح شهرستان سنندج ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6092149

دیگر خبرها

  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد