Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی‌حسین رعیتی ‌فرد روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج،اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار برنامه اصلی را به عنوان ابر پروژه های کمک و ارائه خدمت به مردم در نظر گرفته است.

وی افزود: یکی از اصلی ترین آن طراحی زیست بوم ملی اشتغال است که از ظرفیت های اقلیم و بوم و جغرافیا و آمایش سرزمینی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امید است بتوانیم از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و اشتغال را برای کسانی که در انتظار شغل هستند ایجاد کنیم و دغدغه اشتغال در کشور را بهبود ببخشیم.

رعیتی فرد ابراز داشت: دومین موضوع سازماندهی بنگاه‌های وابسته به وزارت تعاون است.

وی ادامه داد: سومین مورد، ساماندهی صندوق‌های وابسته به وزارت تعاون از جمله صندوق تامین اجتماعی، بازنشستگی ، بیمه عشایر و روستایی و غیره است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: چهارمین پروژه اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برطرف کردن فقر مطلق در جامعه است.

رعیتی فرد گفت: خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است زیرا که برای رضای خدا و تلاش برای مردمی که ولی نعمتان ما هستند، خدمت می کنیم.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران که در سال ۵۷ به پیروزی رسید چند نکته بارز داشت که انقلاب ما را به عنوان الگویی در دنیا اثر بخش نشان داده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از نکات اصلی اش این بود که هم امام راحل و همه کسانی که همراهش بودند برای خدا و یاری دین خدا قیام کردند.

وی تاکید کرد: با کودتا خواستند انقلاب را در نطفه خفه کنند اما چون امام دین خدا را یاری کرده بود کسی نتوانست او و مردم را شکست دهد.

رعیتی فرد افزود: انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال به عنوان یک الگوی مردمی در جهان می درخشد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ایران اولین کشوری بود که به مدت ۴۸ روز بعد از انقلاب انتخابات برگزار کرد تا از ظرفیت مردم در انقلاب استفاده شود.

وی بیان کرد: این روز ها به جنگ اقتصادی با ایران برخاسته اند و در تلاشند با تحریم و انواع حیله و مکر اقتصاد ما را به چالش بکشند.

رعیتی فرد عنوان کرد: می خواهند مردم را از نظام ناراضی کنند و تمام ظرفیت های خود را در این راه به کار گرفته اند. 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به برکت انقلاب اسلامی در این ۴۳ سال در حوزه اقتصادی و صنعتی ظرفیت های بی بدیلی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برای نمونه تولید فولاد ۳۷۰ هزار تن بوده که به ۳۰ میلیون تن و سیمان به ۴۸ میلیون تن رسیده است.

رعیتی فرد ابراز داشت: بیش از انقلاب ۷۵ درصد داروهای مورد نیاز کشور وارد می شد و امروز ۹۵ درصد داروها در کشور تولید می شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزود: وحدت و کوشش همه ما می تواند این انرژی را ایجاد کند که با سربلندی از این جنگ اقتصادی بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: جامعه کارگری و کارفرمایان فرماندهان و رزمندگان این جنگ اقتصادی هستند و تلاش می کنند چرخ تولید کشور بچرخد.

رعیتی فرد عنوان کرد: با تعطیلی هر واحد تولیدی یک خاکریز را از دست داده ایم و نباید اجازه دهیم وقفه‌ای در تولید کشور ایجاد شود و از تولید کالای ایرانی حمایت کنیم تا بتوانیم به روزهای پرنشاط در حوزه تولید و اقتصاد کشور برسیم.

وی گفت: جامعه کار و تولید علی رغم همه مشکلات پای نظام ایستاده اند و کارگران از اقشاری هستند که در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و حتی در شرایط کنونی با نجابت و سیلی صورت خود را سرخ کرده‌اند و پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این مهم را دولت سیزدهم به خوبی درک می‌کند.

وی ابراز داشت: در کشور ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده مستقیم کار،۳.۶ میلیون نفر بازنشسته تامین اجتماعی و ۱.۶ میلیون نفر بازنشسته کشوری وجود دارد.

رعیتی فرد تاکید کرد: بیش از ۵۰ میلیون از جمعیت کشور در جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن ها ارائه خدمات می شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه تنظیم روابط کار که یکی از راه‌های تحقق عدالت اجتماعی است باید کار بیشتری شود تا بتوانیم عدالت را ایجاد کنیم.

در خاتمه این آیین از حدمات ارمغانی مدیرکل پیشین تقدیر شد و حمیدر ضا واعظی به عنوان مدیرکل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت رعیتی فرد ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد

تهران- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی، پوشش بیمه‌ای ۲۳۴ قلم داروی جدید، تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای در شرف تعطیلی، اصلاح قانون کار برای تبدیل قرارداد موقت به دائم از جمله اقدامات دولت سیزدهم در حوزه کار و کارگری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید صولت مرتضوی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم دیدار رئیس جمهور با کارگران، گزارشی از عملکرد فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه و اظهار کرد: به روایت‌های متعدد و با راستی‌آزمایی امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون شغل ایجاد شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و مشمولان بیمه بیکاری و این به آن معناست که ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی که خالص آن ۷۵۰ هزار نفر می‌شود.

وزیر کار تاکید کرد: از سوی دیگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تامین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های ابلاغی تامین اجتماعی نیز اقداماتی انجام داده است. پس از ابلاغ سیاست‌ها همکاران ما در دولت در بخش‌های مختلف بسیج شدند و اقدامات مهمی را انجام دادند.

مرتضوی ادامه داد: گسترش بیمه اجتماعی پایه برای دانشجویان و زنان خانه‌دار، ایجاد پوشش بیمه درمان پایه رایگان از طریق بیمه سلامت برای ۵ دهک اول درآمدی، استقرار سامانه پایش فقر و شناسایی کامل فقرا، افزایش مستمری مددجویان کمیته امام (ره)، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، تدوین برنامه‌های راهبردی برای اصلاح صندوق‌های بازنشستگی، حمایت از کودکان دارای سوءتغذیه و بازمانده از تحصیل، پوشش بیمه‌ای ۲۳۴ قلم داروی جدید، پوشش هزینه‌های درمان ناباروری و بیماری‌های خاص، ایجاد ثبات و امنیت شغلی و حمایت از مشاغل ایجادی، تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهایی که در شرف تعطیل بودند، به ظرفیت اسمی رساندن سایر کارخانه‌ها که از ۱۰ هزار واحد عبور کرد، اصلاح قانون کار برای تبدیل قرارداد موقت به دائم از جمله مهم‌ترین اقدامات وزارت کار است. ‌

کد خبر 749370

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است