Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@03:03:31 GMT

رهبر انقلاب به همه ما درس استقامت و دشمن شناسی دادند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۲۵۲۷

رهبر انقلاب به همه ما درس استقامت و دشمن شناسی دادند

«ماموستا امجد محمودی » امام جمعه موقت شهرک بهاران مریوان در مصاحبه با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آحاد ملت ایران اسلامی بخصوص مردم بابصیرت کردستان، اظهار داشت: چهل و سه سال از شروع انقلاب تا کنون گذشت، اما عدم وابستگی به استکبار جهانی یعنی آمریکایی خیانتکار موجب شد تا به برکت انقلاب اسلامی و  با اتحاد و همدلی ملت عزیز و مدافعان خون شهداء از لحاظ فناورهای هسته ای، نانو و نظامی جزء ابر قدرتمندترین کشورها در جهان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی ایران بی شک پدیده ای نوظهور در قرن حاضر می باشد؛ عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک ایدئولوژی است که ساختار آن آزادی و هویت بخشی به انسانهای آزاده و آزدیخواه است که نمونه آن در کشورهای منطقه مشاهده می کنیم.
 
«ماموستا امجد محمودی» با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن آزمونهای مختلفی از جمله هشت سال دوران دفاع مقدس، ترور دانشمندان هسته ای، تحریم ظالمانه  و جنگ های بی امان فرهنگی از سوی رسانه های دشمن، جبهه استکبار نتوانست یاس و ناامیدی را در دل ما ملت مسلمان ایران ایجاد کند چون ما رهبری داریم که با تفکر و آینده نگری خویش به ما خط استقامت و درس دشمن شناسی داده اند و با پیروی از این رهبر فرزانه در کمال افتخار و آرامش زندگی می کنیم و به آینده روشن امیدواریم.
 
امام جمعه موقت شهرک بهاران مریوان  در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که دولت سیزدهم بتواند با تدابیر خوب خود تورم را کنترل ، مبارزه با مفسدان اقتصادی و اخلال گران نظم و امنیت را سرلوحه خویش قرار دهد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رهبر انقلاب دهه فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

آفتاب‌‌نیوز :

اصغر جهانگیر، سخنگوی جدید قوه قضاییه در نخستین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از ۱۰ سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت‌سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد، درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضائیه مطرح شد و با تأیید و موافقت رهبر معظم انقلاب حکم اعدام وی نقض و حکم وی به ۲۰ سال حبس تبدیل شد.

بابک زنجانی یکی از بزرگترین اختلاس‌گران ایران است. نام او در جریان فعالیت‌های کلان مالی مرتبط با دور زدن تحریم‌های بین‌المللی ایران و مسدود شدن مبالغ ارزی وی در بانک‌های خارجی در دوران دولت محمود احمدی‌نژاد مطرح شد.

زنجانی در سال ۱۳۹۲ توسط دادستانی کل کشور به اتهام بدهی بانک مالزی متعلق به وی که از وزارت نفت ایران سپرده داشت، بیش از دو و نیم میلیارد یورو به وزارت نفت و بانک مرکزی بدهکار شد و همچنین اخلال در نظام اقتصادی پنج ماه زودتر از سر رسید بدهی و با عوض شدن دولت ایران بازداشت شده بود.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم)
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور