Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:14:03 GMT

پادشاه اسپانیا و ملکه دانمارک به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۲۵۴۷

پادشاه اسپانیا و ملکه دانمارک به کرونا مبتلا شدند

اسپانیا و دانمارک از ابتلا به کرونای پادشاه و ملکه‌های این دو کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق، دربارهای اسپانیا و دانمارک روز چهارشنبه در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند که آزمایش کرونای پادشاه اسپانیا و ملکه دانمارک مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری روسی «تاس» در بیانیه دربار اسپانیا در این زمینه آمده است که «فیلیپه ششم» پادشاه اسپانیا به مدت ۷ روز در قرنطینه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، پادشاه ۵۴ ساله اسپانیا در سلامت کامل است و از محل اقامت خود به فعالیت ادامه خواهد داد.

این در حالی است که آزمایش کرونای «مارگرت دوم» ملکه دانمارک نیز مثبت اعلام شده است. درباردانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که ملکه تنها علائم خفیفی دارد. همه محدودیت‌های کرونا در دانمارک از اول فوریه برداشته شده و این ویروس دیگر به عنوان یک بیماری خطرناک تلقی نمی‌شود.

منابع خبری چندی قبل نیز از ابتلای رئیس جمهور ترکیه، نخست‌وزیر پرتغال، نخست وزیر کانادا و وزیر خارجه انگلیس به ویروس کرونا خبر دادند.

خبرگزاری «شینهوا» اعلام کرد که  آزمایش کرونای «آنتونیو کوستا» نخست وزیر پرتغال مثبت اعلام شده است. با آنکه هیچ علائمی از  این بیماری در نخست وزیر پرتغال مشاهده نشده، اما با توجه به آزمایش مثبت کرونای کوستا، قرار است نخست وزیر یک هفته در قرنطینه باشد. به گزارش دفتر نخست وزیری پرتغال، آنتونیو کوستا وضعیت خود را به اطلاع «ربلو دسوزا» رئیس جمهور این کشور رسانده است.

اخیرا نخست وزیر کانادا و وزیر خارجه انگلیس نیز به کرونا مبتلا شدند. آزمایش ابتلا به کرونای «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز دوشنبه مثبت اعلام شد. این خبر در حالی منتشر شد که رسانه‌های کانادایی  خبر داده بودند در پی تظاهرات گسترده کامیون‌داران کانادایی در اعتراض به دستور اجباری واکسیناسیون رانندگان کامیون، نخست‌وزیر کانادا به همراه خانواده خود به مکانی نامعلوم منتقل شدند. شبکه «سی. بی. سی» کانادا گزارش کرد که ترودو و خانواده وی به مکان متفاوتی در «اتاوا» منتقل شدند.

رجب طیب اردوغان، رئیس  جمهور ترکیه و همسر وی نیز ابتدای هفته جاری به کرونا مبتلا شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت پادشاه اسپانیا جاستین ترودو رجب طیب اردوغان کانادا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نخست وزیر کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد

نخست‌وزیر اوکراین اعلام کرد، با توجه به اینکه پهپادهای شناسایی و تهاجمی برای کی‌یف در نبرد با روسیه بسیار مهم هستند، دولت در حال افزایش اختصاص مبلغ ۳۹۲ میلیون دلار دیگر برای خرید ۳۰۰ هزار پهپاد است.

به گزارش ایسنا، «دنیس شمیهال» نخست وزیر اوکراین در نشست کابینه گفت: «با توجه به هزینه‌ای که اختصاص یافته، ۳۰۰ هزار پهپاد قرار است به نیروهای امنیتی و دفاعی اوکراین تحویل داده شود.»

به نقل از شبکه خبری آلمان، وی افزود، اوکراین پیشتر بودجه‌ای را برای خرید پهپاد در سال جاری میلادی اختصاص داده بود.

اوکراین به دلیل فشارهای روسیه به سرعت در حال ساخت و تولید انواع مختلفی از پهپادهاست. در هفته‌های اخیر، کی‌یف همچنین حملاتش را علیه مناطقی از روسیه تشدید کرده است.

پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سه پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق بلگورود و کرسک رصد کرده است.

در این میان، این وزارتخانه همچنین گزارش کرد اوکراین پایگاه‌های نظامی روسیه را در کریمه با موشک‌هایی که از آمریکا دریافت کرده، هدف قرار داده است. همچنین سیستم‌های دفاع هوایی روسیه شش موشک دوربرد ATACMS را در ۲۴ ساعت گذشته خنثی کرده‌اند.

لتونی نیز اعلام کرده که بسته جدید کمک نظامی به اوکراین را تهیه می‌کند که شامل تسلیحات ضد هواپیما و پهپادهاست.

نخست وزیر لتونی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «ما باید به خاطر امنیت اروپا و اوکراین و همچنین نظم جهانی مطمئن شویم که کی‌یف در این جنگ پیروز می‌شود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد