Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:27:37 GMT

فرد ضارب در صحنه نزاع خیابانی شهر یاسوج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۲۵۹۹

فرد ضارب در صحنه نزاع خیابانی شهر یاسوج دستگیر شد

سرهنگ علی کرم بازیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در بلوار معاد شهر یاسوج بلافاصله مأموران انتظامی به همراه مأموران یگان امداد این فرماندهی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که فردی با اسلحه سرد (قمه) شخص دیگری را از ناحیه سر و گردن به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بازیان تصریح کرد: مأموران با حضور به موقع و سرعت عمل فرد ضارب را در صحنه نزاع شناسایی و دستگیر و یک قبضه قمه از ایشان نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد ابراز داشت: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان نمود و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی بیان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان