Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:14:14 GMT

۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۲۶۰۹

ایسنا/ایلام در رزمایش کمک‌های مومنانه در استان ایلام  ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا  و 8 هزار بسته ‌معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف استان توزیع شد.

سردار «جمال شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه استان ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه بوده و این رزمایش به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ شد که مجموعه سپاه و بسیج در این امر پیشران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم، تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در نقاط مختلف استان ایلام توزیع خواهد شد.

شاکرمی  با تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ اسلام بعد از بعثت پیامبر، حادثه غدیر و حماسه عاشورا اول است، در واقع در ایران حادثه ای به بزرگی انقلاب رخ نداده و انقلاب اسلامی ایران یک دگرگونی عظیم ایجاد کرد امام راحل تنها در وسط میدان ماند و با همه استکبار جهانی جنگید و با تاسی از عاشورا برای آزادی و آزاد کردن انسان ها از تحجر مدرن شکل گرفت.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به لحاظ جغرافیا بیشترین جمعیت را تحت تاثیر قرار داد و امروز صدای انقلاب اسلامی را در عالم به وضوح می‌شنویم.

شاکرمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دست خالی در برابر استکبار و امپراطوری‌های جهانی ایستاد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحت تاثیر قیام عاشورا بود که در گذر زمان اتفاق افتاد و این حادثه بر سر مردم ایران تاج عزت گذاشت و برای سالیان متمادی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

انتهای

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام انقلاب اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی