Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@17:32:29 GMT

سرگیجه ناشی از کرونا چه نشانه هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۲۷۲۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برنا، عبدالحمید حسین‌نیا ، متخصص گوش، حلق و بینی با بیان این‌که ویروس کرونا یک ویروس جدید است و شواهد علمی از آن هنوز در کتاب‌ها وارد نشده است، اظهار کرد: در جریان همه‌گیری کرونا مشاهده کردیم که سرگیجه در بین بیماران زیاد است.

در التهاب عصب دهلیزی که عصب مربوط به تعادل است، برخی ویروس‌ها دخالت دارند و ویروس کرونا هم ممکن است در این امر دخیل باشد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که سرگیجه ممکن است در سایر عفونت‌های ویروسی نیز رخ بدهد، تصریح کرد: ویروس تبخال، آنفلوآنزا، سرخجه، سیتومگالوویروس و ویروس اپشتین بار نیز می‌توانند به التهاب عصب دهلیزی منجر شوند؛ اما کووید-19 بحث جدیدی است و این موضوع یک فرضیه است و هنوز به‌صورت مطالعه به آن پرداخته نشده است.

وی درباره تفاوت سرگیجه‌های ناشی از ابتلا به کرونا و سایر سرگیجه‌ها گفت: سرگیجه‌ در بیماری‌هایی مانند منیر و میگرن نیز اتفاق می‌افتد؛ همچنین برخی افراد دچار سرگیجه‌های وضعیتی می‌شوند که این نوع سرگیجه‌ها از قبل وجود داشته‌است اما در مورد کسی که سابق بر این دچار سرگیجه نمی‌شده است، می‌توان به ویروس کرونا شک کرد؛ سرگیجه‌های مربوط به ویروس‌ها، گذرا هستند.

اگر یک نفر دچار سرگیجه شود در صورتی که این شرایط را داشته باشد، می‌توان به ویروس کرونا شک کرد؛ یکی این‌که حملات سرگیجه قبلاً وجود نداشته باشد و ناشی از بیماری‌های گفته‌ شده نباشد؛ دوم آن‌که سرگیجه‌های ناشی از ویروس کرونا، با شدت و حدت بیشتری بروز می‌یابد، این سرگیجه‌ها، دورانی است و تب و حالت تهوع و عدم تعادل را نیز به‌همراه دارد؛ پس از مدتی این علایم فروکش می‌کند و پس از بهبودی نیز دیگر عود نمی‌کند.وی با بیان این‌که گوش انسان دو بخش تعادلی و شنوایی دارد، ادامه داد:

سرگیجه ناشی از ویروس کرونا، با علایم شنوایی همراه نیست یعنی در سرگیجه ناشی از ویروس کرونا وزوز گوش و کم‌شنوایی وجود ندارد. این متخصص گوش و حلق و بینی با بیان این‌که شناسایی این علایم راهی برای پژوهشگران گشوده است، خاطرنشان کرد: این یک فرضیه است و در پژوهش‌های آینده شاهد آمار و ارقام مربوط به شیوع سرگیجه در بین بیماران کرونا خواهیم بود. منبع: برنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد حالت تهوع سرگیجه ویروس کرونا کرونا کرونا ویروس علایم کرونا اخبار مرتبط زنی که پس از کرونا، حس بویایی خود را به دست آورد رکورد ابتلا به کرونا در هنگ کنگ شکسته شد قرنطینه ۱۴روزه برای مبتلایان به کرونا کافی نیست چه کسانی در خطر کرونای شدید هستند سویه بعدی کرونا؛ مرگبار‌تر از اومیکرون؟ کدام واکسن‌ در کنترل اومیکرون موثر است؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها سرگیجه ناشی از کرونا چه نشانه هایی دارد؟ اگر بایدن این توافق را امضا نکند هیچ اتفاقی نمی افتد وضعیت مدارس ایران را با جهان مقایسه کنید، گریه‌ تان می‌ گیرد بازار گوشت قرمز به ثبات می‌رسد معیار برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن اعلام شد کاهش قیمت مسکن در راه است؟ نیروهای مسلح تا پایان شیوع اومیکرون آمادگی داشته باشند منشا جنایت اهواز فضای مجازی بود سی ان ان: دولت بایدن مهلت توافق را پایان فوریه تعیین کرد مسیر راه آهن تهران - ارومیه بازگشایی شد افزایش مبتلایان کرونا در تهران برکناری عزیزی خادم رسمی شد قیمت یخچال‌ فریز به ۲۰۰ میلیون هم رسید (جدول) احتمال ۴ سال زندان برای لگد به گربه + فیلم کاهش دمای هوا در سواحل شمالی کشور قیمت خودروهای جیلی + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) بازار خودرو در انتظار معجزه است؟ خودروسازان آلمانی در چه وضعیتی هستند؟ بایدن بین ایران و اسرائیل یکی را انتخاب کند سفر ارزان به شیراز چند؟ (جدول) داشتن ماسک و دو دوز واکسن الزامی است هشدار آتش سوزی برای خودروهای هیوندا و کیا سود پالایش یکم بالاخره اعلام شد + جزییات مذاکرات در وین، کری‌خوانی در پایتخت‌ها قیمت خودروهای زوتی + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) سند مالکیت ۸۵ درصد از اراضی ملی کشور صادر شد تکرار وعده‌ های پوچ؛ اوضاع اقتصاد بهتر می‌ شود؟ چگونه واکسن آسترازنکای تقلبی را تشخیص دهیم؟ قیمت خودروهای سوئیست + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) پرطرفدارترین آبگرمکن های بازار چند؟ + جدول ادعای سعید محمد مبنی بر سهم ٧ درصدی مناطق آزاد از قاچاق افتتاح مدرسه امید تجارت در روستای "بمباسری" چابهار قیمت خودروهای گریت وال + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) قطعات اصلی خودرو در بازار غیب شد؛ حبس لوازم یدکی در انبارها مصوبه جنجالی تلفیق: نمایندگان مجلس از انتشار حقوق مستثنی شدند! نخستین اپیزود دادکست فردا منتشر می‌ شود قیمت خودروهای لوکسژن + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) قیمت خودروهای ریگان + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) پادکست منهای اقتصاد گزیده خبرها ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ در بازار مسکن چه خبر است؟؛ علت تغییر رفتار بازار ملک اپل به دنبال تسهیل استفاده از رمزارزها در آیفون قیمت خودروهای چانگان + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) قیمت روز پوشک بچه + جدول فیتنس، اقلیم ها و مشاغل (۱) پدافند غیرعامل وزارت خارجه هم رونمایی شد قیمت خودروهای بورگوارد + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۱ بهمن / سکه ۱۱ میلیونی خریدار ندارد تلاش مخالفان برجام برای فاصله باقی مانده تا توافق شاسی بلندهای لوکس چری چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) بریتانیا: تبادل نظر صریح با باقری داشتیم بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حالت تهوع سرگیجه ویروس کرونا کرونا کرونا ویروس علایم کرونا سرگیجه ناشی جدول قیمت کامل قیمت خودروهای ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ویروس کرونا سرگیجه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد