Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح روکش آسفالت محور ملایر- توره در روستای جوراب اظهار داشت: آسفالت روکش محور ملایر- توره یکی از اولویت‌ها و مطالبات مردمی بود که بخش مهمی از آن با پیگیری‌های انجام شده، اجرا شد.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" افزود: روکش آسفالت محور ملایر- همدان نیز از دیگر اولویت‌ها بود که بازخورد خوبی داشت و انتظار این است که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با سرعت بیشتری این طرح‌ها را به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام اقدامات مطلوب در حوزه روکش آسفالت، لکه‌گیری، نصب علائم و گاردریل در محورهای مواصلاتی این شهرستان، بیان کرد: روکش محورهایی همچون اسلامشهر آق‌گل، دهلق، سلطان‌آباد، بهاره و انوج نیز برای ما در اولویت است و برخی نیاز به تعریض و روکش آسفالت دارند.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از خدمات راهداری به ویژه در فصل زمستان، گفت: روکش آسفالت برخی محورها در سفر ریاست جمهور مطرح شده که با تامین اعتبار از سال آینده باید سرعت بیشتری بگیرند.

"هادی بیگی‌نژاد" با بیان اینکه خدمات زیربنایی همچون گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی و آسفالت در دورترین روستاها ارائه شده است، ادامه داد: با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی وارد می‌کنند، اجرای چنین خدمات و اقداماتی به مردم در شرایط کنونی، جزء معجزه‌های انقلاب اسلامی است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز در این آئین اظهار داشت: در مجموع ۱۱ پروژه با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

"صفر صادقی‌راد" افتتاح روکش آسفالت محور ملایر- توره به طول ۶ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و روکش آسفالت محور همدان- ملایر به طول ۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مهمترین طرح‌های دهه فجر این شهرستان و اولویت‌های مهم این سازمان عنوان کرد.

وی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح به روکش آسفالت محور شوشاب- آورزمان با طول ۳.۸ کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، روکش، آسفالت محور ملایر- قوزان به طول ۲ کیلومتر و یک میلیارد تومان اعتبار و روکش آسفالت محور منگاوی- ازندریان به طول ۴.۵ کیلومتر و اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: عملیات تعریض آبرو دهانه پنج متری بیغش به طول پنج متر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، سامانه ثبت تخلف سرعت با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، سامانه توزین در حال حرکت wim با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اجرای حفاظ ایمنی و تکمیل تابلو و علائم ایمنی در نقاط حادثه‌خیز با اعتبار سه میلیارد تومان نیز به طور همزمان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای یک‌هزار کیلومتر راه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح ملایر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح ملایر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح ملایر دهه فجر راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت محور ملایر روکش آسفالت محور ۵۰۰ میلیون تومان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد