Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام درخصوص تبدیل شدن دهستان آسمان آباد به بخش گفت: از زمان معاون سیاسی در سال ۹۱ این موضوع را پیگیری کرده ام و انشاالله موانع بر سر راه این خواسته به حق مردم را برطرف خواهیم کرد.

دکتر« حسن بهرام‌نیا» همزمان با نهمین روز از دهه مبارکه فجر بعد از سفر به شهرستان هلیلان دقایق پیش وارد چرداول شد و در بدو ورود به این شهرستان به مقام شامخ شهدا در مزار شهدای روستای     بیجنوند چرداول ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز گوشه گوشه این آب و خاک مزین به عطر و نام شهدا است و به همین خاطر استان ایلام گرانیگاه و قبله گاه ایران اسلامی است.

استاندار ایلام تاکید کرد: امروز به نوعی در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و تلاش برای رفع مشکلات مردم در این شرایط همان تداوم راه شهداست.

 کلنگ گاز رسانی به سه روستای بخش زاگرس بر زمین زده شد

 بهرام نیا در ادامه سفر خود به شهرستان چرداول کلنگ گاز رسانی به سه روستای بخش زاگرس، چهار واحد صنعتی تولیدی ناحیه صنعتی و دو روستای بخش شباب  را بر زمین زد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گازرسانی در سه روستای چم بورفرخینوند، هرقروش و باریکه به اتمام رسید و بیش از ۹۰ خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند.

عباس شمس الهی تصریح کرد: همچنین گازرسانی به چهار واحد صنعتی، تولیدی به بهره برداری رسید که  در مجموع ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع گاز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی در آئین کلنگ زنی گازرسانی افزود: امروز عملیات گاز رسانی به ۲ روستای کمول و کمول محمدزمان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز می شود که ۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز در این روستاها انجام و ۸۷ خانوار از آن بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: چهار شهر و ۸۷ روستا در شهرستان چرداول از گاز بهره مند هستند و تاکنون ۸۸ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گاز دار شده اند.

 بازدید استاندار ایلام از کارخانه فولادگستر آتنا
بهرام نیا در ادامه برنامه‌های خود در سفر به شهرستان چرداول به اتفاق بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به ناحیه صنعتی شهرک شباب رفت ضمن بازدید از کارخانه فولاد گستر آتنا طرح توسعه این شرکت را افتتاح نمود.

استاندار در حاشیه بازدید از طرح توسعه فولاد گستر آتنا از عزم و اراده جدی دولت در حمایت از تولید گفت و تصریح نمود: ما از سرمایه‌گذاری بعنوان بستر ساز مهم برای رونق تولید و اشتغال در استان حمایت جدی می کنیم.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی تولید گفت: در جریان مسائل، مشکلات و موانع تولید کارخانه هستیم و برای رفع آنها کمک خواهیم کرد و تلاش می کنیم مواد اولیه به راحتی تامین شود.

 بر اساس این گزارش کارخانه فولاد گستر آتنا بطور مستقیم برای ۱۲۰ نفر بطور غیرمستقیم حدود ۵ هزار نفر اشتغال ایجاد می کند. در طرح توسعه شرکت فولاد گستر آتنا نیز ۱۳ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

نام فاتحان میمک برای همیشه بر تارک ایلام می درخشد

 بهرام‌نیا در جریان سفر به شهرستان چرداول به شهر آسمان آباد رفت و در جمع باشکوه این مردم گفت: در این جمع نورانی و با اخلاص بهترین سلام ها را به معمار کبیر انقلاب اسلامی و شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه می فرستم.

وی افزود: آن امام عزیزی که با شکل دهی انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم بزرگترین معجزه قرن را رقم زد. 

استاندار ایلام در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۳ هزار شهید استان ایلام و ۴۰۰ شهید ایل بزرگ خزل و شهر آسمان آباد گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که در این روز به مناسبت دهه مبارک فجر خدمتگزاران شما برای عرض ادب و ارادت و ارائه خدمات خالصانه و تجدید میثاق دوباره در اینجا حاضر شده اند.

وی افزود: امروز نهال انقلاب اسلامی تبدیل به شجره طیبه ای شده است که همه انسان های آزادی خواه از میوه شیرین آن تناول می کنند.

دکتر بهرام نیا در ادامه به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه اشاره کرد و گفت: دستاوردها و خدمات نظام به حدی است که امروز علی رغم تمام سیاه نمایی های دشمن اما مردم قدردان نظام شان هستند و همچنان مقاوم و سرو قامت در مقابل ناملایمات موجود ایستاده اند. 

وی با اشاره به این مهم که امروز ایران اسلامی در همه زمینه ها در عالم حرف برای گفتن دارد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با صلابت و با اقتدارتر از گذشته در مقابل زورگویان عالم ایستاده است.

نماینده عالی دولت در استان با تقدیر از حمایت و سلحشوری ایل بزرگ خزل در دوران دفاع مقدس گفت: این ایل بزرگ در دوران جنگ تحمیلی حماسه ساز فتح میمک شدند و مردانه از ایران اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران بزرگداشت سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام کرد: از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره استان ایلام اینچنین استنباط کردم که ایلام مظهر همه خوبی هاست.

استاندار ایلام در ادامه به مظلومیت ایلام در ادوار مختلف اشاره کرد و گفت: جنابت حادثه زمین فوتبال شهدای چوار نماد مظلومیت ایلامیان است.

دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود شأن و تراز مردم ایلام را بالاست دانست و گفت: بایست خدمات مسیولان نیز در این سطح ارائه گردد.

وی در ادامه با اشاره به گفتمان عدالت محوری دولت سیزدهم گفت: تلاش می کنیم در این راستا قدم های مثبتی در راستای خدمت به مردم برداریم اما در این مسیر نیازمند مشارکت و حمایت و همراهی مردم هستیم.

استاندار ایلام در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات مردم آسمان آباد گفت: در سفر ریاست محترم جمهور به استان در مهرماه سال جاری دستاوردهای بسیار ارزشمندی از جمله بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ریالی و از بیش از ۴.۵ میلیارد دلار ارزی و از نظر تسهیلات و کارآفرینی بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان در بر داشت که در کمتر از ۳ ماه حدود ۴۹۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به استان تخصیص یافته است.

وی افزود: از جمله دیگر مصوبات سفر تکمیل زیرساخت های شهرستان در حوزه های مختلف برای شهرستان چرداول بود.

دکتر بهرام نیا در ادامه به نگاه دولت در استان ایلام اشاره کرد و گفت: با مردم بودن و در کنار مردم بودن به ویژه در شرایط سخت منشور دولت سیزدهم در استان است.

وی تاکید کرد: به تیم مدیریتی دولت در استان تاکید کرده ام در بطن مردم، در میان مردم و با مردم باشند. 

استاندار ایلام درخصوص تبدیل شدن دهستان آسمان آباد به بخش گفت: از زمان معاون سیاسی در سال ۹۱ این موضوع را پیگیری کرده ام و انشاالله موانع بر سر راه این خواسته به حق مردم را برطرف خواهیم کرد.

وی درخصوص راه آسمان آباد گفت: به زودی عملیات اجرایی رفع مشکل راه آسمان آباد نیز آغاز خواهد شد.

دکتر بهرام نیا در پایان از مهمان نوازی و استقبال گرم مردم ایل خزل و مردم آسمان آباد تقدیر کرد و گفت: به پاس رشادت ها و سلحشوری های این مردمان بزرگ برای همیشه نام ایل خزل و فاتحان میمک بر تارک استان ایلام می درخشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام بهرام نیا در ادامه استاندار ایلام فولاد گستر آتنا شهرستان چرداول انقلاب اسلامی ایران اسلامی استان ایلام آسمان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضاخان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این آیین ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، خطاب به دانش آموزان این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه یک مدرسه خیر ساز است. و فرد نیک اندیش و خیرخواهی مال خود را در جهت مدرسه سازی انفاق کرده است، امیدوارم همه شما با بهره گیری از نیت پاک ایشان از این شخصیت الگو بگیرید و سرلوحه یادگیری در این مدرسه را گذشت، ایثار، فداکاری و مهربانی قرار دهید. هر کدام از شما می توانید با نگاه و بینش نیک اندیشانه و نیت پاک خود یک خیر باشید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: کار خیر مال و ثروت آنچنان نمیخواهد، بلکه پیش از وجود ثروت و تمکن مالی نیاز به فکر و دست بخشنده و روحیه بخشیدن دارد.

وی، اذعان کرد: نهضت بزرگ مدرسه سازی تا روزی که همه مدارس کشور ایمن، مستحکم و استاندارد شوند ادامه خواهد داشت تا دانش آموزان عزیز کشورمان با خیالی آسوده در مدارسی که در شان آنهاست به تحصیل ادامه دهند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پایان خاطرنشان کرد: از همه مهندسان و تلاشگرانی که در امر مدرسه سازی به جامعه خدمت می کنند تشکر و قدردانی کرده و از دانش آموزان می خواهیم تا در حفظ و نگهداری فضایی که جهت یادگیری و پرورش جسم و روح شما با نیت پاک الهی بنا شده کوشا باشید و باکسب دانش و معارف تربیتی بتوانید در آینده به جامعه و کشور خود خدمت کنید. 

مدرسه زنده یاد اختر صدوقی شهرستان پیشوا با اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ومشارکت خیر نیک اندیش زنده یاد اختر صدوقی و با همت خدیجه نیزاری رئیس شورای بانوان مدرسه ساز کشور احداث شده است که در هفته بزرگداشت مقام معلم در روز ۱۶ اردیبهشت به بهره ‌برداری رسید.

این واحد آموزشی دارای ۱۴ کلاس آموزشی در زمینی به مساحت حدود 2 هزار مترمربع با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است