Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  تجلیلی فرماندار سراوان گفت: افتتاح مدرسه شش کلاسه زنده یاد موسی محمدی در روستای هوشک، افتتاح مدرسه دو کلاسه آذرخش عشایری چاه خدابخش، افتتاح مرکز نیکوکاری شهر گشت از طرف کمیته امداد سراوان، افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای در روستای دادشاه آباد، اجرای شبکه آبرسانی روستای گزن پایین و بازگشایی و آسفالت کمربندی شهید محمد رحیم حسین بر از جمله این هشت طرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:  همچنین امروز از ۶۰ واحد مسکن محرومین بنیاد مسکن بهره برداری شد و کلنگ شش واحد مرغداری گوشتی و باند دوم ورودی شهر گشتبر زمین زده شد.

او می گوید:همچنین امروز کلنگ کوهستان پارک یا بام سراوان در کوه مهرگان سراوان در زمینی به مساحت ۹، هکتار از طرف شهرداری سراوان بر زمین زده شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار