Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «پارسی گویان» این هفته پنج شنبه 21 بهمن، با حضور دکتر محمد جعفر محمدزاده نویسنده و پژوهشگر زبان فارسی از واژه های پارسی دری می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد اسماعیل پور تهیه کننده برنامه «پارسی گویان» گفت: در برنامه این هفته دکتر محمدزاده، نویسنده و پژوهشگر زبان فارسی به این پرسش که چرا واژه های پارسی دری گاه با فارسی ما، ناهمگون اند، پاسخ میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دیگر بخش های برنامه می توان به گفتگوی نجیب بارور و دکتر یعقوب یسنا  درباره ایرانشهر و اندیشه ایرانشهری اشاره کرد.

همچنین بخشی از خاطرات حسن قریبی از سالیان حضور در تاجیکستان را مرور خواهیم کرد.

گفتنی است «پارسی گویان» به تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور و با اجرای حسن همایی و با حضور دکتر محمدجعفر محمدزاده و به قلم مهدی رسولی و نسیم خلیلی پنج شنبه ها ساعت ۱۶:۰۰ و باز پخش آن سه شنبه ها بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تاجیکستان فرهنگ و هنر برنا پارسی محمد اسماعیل پور دکتر محمدزاده برنامه پارسی گویان پارسی گویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • معلم به‌یادماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت