Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ "حسین شریفی" در خصوص انتشار اخباری مبنی بر عزل‌ و برکناری "شهاب‌الدین عزیزی‌خادم" از ریاست فدراسیون فوتبال بنابر تصمیم اعضای هیات رییسه، اظهار داشت: چهارشنبه شب درخواستی از سوی ۵ نفر از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به دبیرخانه رسید که درخواست برگزاری جلسه هیات رییسه را مطرح کردند و طبق ماده ۳۴ اساسنامه فدراسیون فوتبال ظرف مدت ۱۴ روز آینده این جلسه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی در ادامه گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته برخی شایعات مختلفی مبنی بر استیضاح رییس فدراسیون را مطرح کرده اند که همانگونه که پیش تر هم اشاره کرده‌ام این حرف‌ها نه مبنای قانونی و اساسنامه ای دارد و نه اصلا چنین بحثی مطرح شده است.

وی ادامه داد: مطابق اساسنامه موضوع برگزاری جلسه هیات رییسه حق قانونی اعضاست و طبق مقررات در زمان قانونی برگزار می شود.

برچسب‌ها حسین شریفی شهاب الدین عزیزی خادم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین شریفی شهاب الدین عزیزی خادم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حسین شریفی شهاب الدین عزیزی خادم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج