Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بودجه یک‌هزار و 400 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل برای سال 1401 در شورای شهر اردبیل مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

جواد انصاری در نوزدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با گرامیداشت فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بهار آزادی ملت ایران اظهار کرد: در این ایام باید قدر سرمایه‌های به دست آمده را بیشتر از گذشته بدانیم و در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در 4 دهه اخیر توانسته اعتماد و رضایت مردم را در عرصه‌های مختلف به دست آورد و قطعا در گذر از مشکلات اقتصادی و تشدید تحریم‌های استکبار جهانی نیز گام‌های جدی و اساسی برخواهد داشت.


رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ضرورت حضور آگاهانه مردم را در راهپیمایی 22 بهمن و اعلام انزجار از استکبار جهانی یادآور شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم‌سالاری دینی استوار است و هیچ حیله و نیرنگی نمی‌تواند این راه پرصلابت را مخدوش کند.


انصاری به تقدیم بودجه 1401 به صورت غیررسمی به شورای شهر اشاره کرد و افزود: در سال آینده شهرداری تلاش خواهد کرد تا بودجه یک‌هزار و 400 میلیارد تومانی 1401 را محقق کند.


وی از نخبگان و مطالبه‌گران شهر خواست تا شورا را در بررسی لایحه بودجه 1401 تنها نگذارند و نقطه‌ نظرات و پیشنهادات خود را به دبیرخانه شورای شهر و یا اعضا ارائه کنند.


انصاری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به صورت رسمی لایحه بودجه بعد از 22 بهمن به شورای شهر تقدیم خواهد شد تا مردم شهر اردبیل در جریان این لایحه قرار گیرند.


وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نصف جمعیت استان در اردبیل ساکن است، امیدواریم استاندار اردبیل، معاونان و مدیران استانی با تعامل بیشتر به بودجه شهرداری در سال آینده کمک کنند تا با حضور در جلسات کمیسیون‌ها پشتیبانی‌های لازم را از این مجموعه خدمات‌رسان انجام دهند.


انصاری همچنین فرا رسیدن 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد را گرامی داشت و بیان کرد: امیدواریم در سایه ولایت و امامت حضرت علی (ع) بتوانیم شایسته‌ترین بندگان الهی باشیم.


وی خرید دستگاه‌ها و تجهیزات برف‌روبی به ارزش 33 میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: اعضای شورای شهر با رعایت آیین‌نامه مالی و معاملاتی شهرداری با خرید این تجهیزات و امکانات موافقت کردند تا امکان ارائه خدمات بهتر در ایام سرد سال برای شهرداری فراهم آید.


رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین به 39 میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری و توسعه فضای سبز در مناطق پنج‌گانه و شورابیل اردبیل اشاره کرد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته 44 درصد افزایش نشان می‌دهد.


انصاری از شهردار خواست تا در تدوین لوایح، آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی شهرداری را مراعات کرده و نسبت به قید آن در لایحه اقدام اساسی کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر شهرداري بودجه شهرداری استانی اجتماعی شهر اردبیل شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود