Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:34:18 GMT

تلویزیون برای جشنواره‌های فجر چه دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۳۱۴۷

تلویزیون برای جشنواره‌های فجر چه دارد؟

شبکه چهار سیما، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در قالب برنامه «بی چهارچوب» پوشش می‌دهد. شبکه جام جم هم در ویژه برنامه هایی به پوشش این رویدادهای فرهنگی هنری خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا، برنامه «بی چهارچوب»، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه، چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را به صورت زنده پوشش می دهد و به صورت ویژه به این جشنواره می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه همچنین در روز شنبه ـ ۳۰ بهمن ماه ـ سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر و چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

ویژه برنامه «بی چهارچوب» برای سه جشنواره تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر ساعت ۲۳ روزهای ذکر شده پخش می شود.

شبکه جام جم نیز، پوشش نشست خبری جشنواره تئاتر فجر، افتتاحیه نمایشگاه اسناد و عکس و پوستر چهلمین جشنواره تئاتر فجر، افتتاحیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در فرهنگستان هنر، نشست خبری چهلمین جشنواره فیلم فجر و نشست خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر را در قالب برنامه در ایران در دستور کار داشته است و دارد.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود.

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هم از ۱۵ بهمن ماه آغاز به کار کرده و در شش بخش‌: ۱ ـ طوبای زرین (مسابقه هنرهای تجسمی) و بخش ایثار و فداکاری، ۲ ـ بخش تجسم هنر (استان‌ها)، ۳ ـ بخش نظامی گنجوی ۴ـ بخش کیوریتوریال در قالب پروژه «کاتب»، ۵ ـ بخش مقالات و بخش مفاخر برگزار می‌شود. امکان بازدید از نمایشگاه جشنواره از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برای علاقه‌مندان، در موسسه فرهنگی هنری صبا بالاتر از خیابان بزرگمهر فراهم است. پایان روز بازدید از نمایشگاه ۳۰ بهمن ماه است و مراسم اختتامیه هم ۱۳ اسفند ماه برپا خواهد شد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سی وهفتمین جشنواره موسیقی فجر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر جشنواره موسیقی فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قلی پور از نام‌دارترین بخشی‌های شمال خراسان صبح جمعه پس از تحمل مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند برجسته موسیقی شمال خراسان مسلط بر روایت‌ها و داستان‌های گوناگون و کهن بوده که هنر خنیاگری خود را از نیاکان خود دریافت نموده بود.

عیسی قلی‌پور مشهور به عیسی بخشی، از نامدارترین «بخشی»‌های خراسان شمالی، هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی (دوتارنواز)، خواننده گویش ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی است که تاکنون در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی را داشت.

کد خبر 6095511

دیگر خبرها

  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان