Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه چهارشنبه در حاشیه اکران مستند فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی «هادی حجازی‌فر» به مناسبت چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینما عصر جدید اظهار کرد: فیلم سینمایی «موقعیت‌ مهدی» یکی از فیلم‌ها با تراز مناسب گام دوم انقلاب بوده که در ان تمامی مولفه‌های گام دوم انقلاب مانند استفاده از نیروی جوان، امید داشتن به آینده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ایثار و فداکاری و دیگر شاخص‌ها با خلاقیت و ابتکار جوان‌گرایانه و  هم با ملاطفت، احساسات فراوان انسانی ایمانی به تصویر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فیلم توسط جوانان و با محوریت جوانان با داستان زندگی بهترین جوانان و خانواده کشورمان، خانواده شهید باکری که پیشرو در جهاد و دفاع بوده و سه شهید یک شهید قبل از پیروزی انقلاب و دو شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده و هر سه شهید تا به امروز مفقودالاثر هستند به صورت حرفه‌ای و جذاب که بخش سینمایی آن بر مستند غلبه کرده به تصویر کشیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: استفاده درست و به‌جا از مولفه‌های مانند زن، روابط زن و شوهر، روابط خانوادگی، بیان احساسات، اقتدار، خشونت، قدرت به صورت حرفه‌ای فیلم‌سازی شده و بدون ذره‌ای انحراف اخلاقی یا سوءاستفاده از مفاهیم به ببیننده منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: به تصویر کشیدن زندگی اسلامی، زندگی حماسه‌ای، انقلابی،جهادی با استفاده درست از احساسات سالم و پاک زن و شوهر انقلابی، عاطفی کردن فیلم با عنصر عاطفه و احساس در کنار سختی‌های جنگ تضاد زیبایی بوده و یکی از نکات قوت فیلم است.

گرزین گفت: کارگردان و نویسنده باخلاقیت فوق‌العاده توانسته در زمان مناسب پخش فیلم فلش بک‌هایی به گذشته و خاطرات جوانی شهیدان «مهدی باکری» و «حمید باکری» داشته و آنها را به صحنه‌های دفاع مقدس متصل کند که این هم از دیگر نقاط قوت فیلم بود‌.

وی بیان کرد: برجسته کردن گوشه‌هایی از زندگی شهیدان «مهدی باکری» و «حمید باکری» و بازسازی زیبا شخصیت‌ها  در پنج پرده یکی از انتخاب‌های صحیح و زیبا کارگردان و نویسنده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: این فیلم رویش جدیدی در سینمای انقلاب اسلامی بوده و می‌تواند آغاز جدیدی در ابتدای گام دوم انقلاب در فیلم‌های سینمایی انقلابی باشد.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت بالا این فیلم که به اقوام مختلف به ویژه قوم ترک کشور پرداخته می‌توان در ایجاد و تقویت وحدت بین اقوام کشور استفاده کرد.

گرزین بیان کرد: کارگردانان و نویسندگان از این فیلم برای ساخت خاطرات شهدای کشورمان الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان مهدی باکری و حمید باکری خانواده شهید باکری موقعیت مهدی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است