Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: رانندگانی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند حق کار و فعالیت در سطح شهر را ندارند.

مهدی صفر بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تقریباً تمام رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری واکسینه شده‌اند، اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد رانندگان تاکسی در خرم‌آباد واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تمام رانندگان اعلام شده است که هنگام رانندگی باید کارت واکسیناسیون خود را همراه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه سه گشت کنترل در سطح شهر کار نظارت بر رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی خرم‌آباد را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: هر راننده‌ای که واکسن نزده باشد، حق کار و فعالیت در سطح شهر را ندارد و رانندگانی که کارت واکسن نداشته باشند به کمیته انضباطی معرفی و کارت تردد آنها ضبط می‌شود.

کد خبر 554622

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون رانندگان تاکسی واکسیناسیون رانندگان تاکسی شهرداری خرم آباد خرم آباد مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به حمل روزانه ۶۱ هزار تن گندم در استان گفت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون، ۲۸۶ هزار تن گندم در استان جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان فواد غزیعلی امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان خوزستان و هماهنگی‌های درون‌استانی انجام شده با محوریت استانداری خوزستان از ابتدای اردیبهشت تاکنون، حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در سطح استان جابه‌جا شده است.

وی افزود: این میزان جابه‌جایی نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش داشته و به طور میانگین روزانه ۶۱ هزار تن گندم در حال انتقال به مراکز سیلوها و سایر نقاط کشور است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با توجه حساسیت موجود یک فرخوان به مالکان و رانندگان سراسر کشور داده شد که با حضور و فعالیت آن‌ها رشد قابل توجهی در تعداد رانندگان حمل‌ونقل گندم داریم، با این حال همچنان انتظار داریم رانندگان بیشتری فعالیت داشته باشند.

کد خبر 749377

دیگر خبرها

  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان