Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، صیادی مدیر شبکه  برق شهرستان دنا اظهار کرد: ۱۱ پروژه بر‌ق‌رسانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهرستان دنا افتتاح و کلنگ‌زنی شد. 

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق دنا به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۱ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۳میلیارد تومان را در نقاط مختلف شهرستان دنا با حضور روشنفکر نماینده مردم بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار و درخشان زاده سرپرست فرمانداری دنا، افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صیادی گفت: تعداد ۶ پروژه‌ی  افتتاحی با اعتبار ۱۸میلیارد تومان و ۵ پروژه کلنگ زنی با اعتبار ۵میلیارد تومان بود که این پروژه ها در ۲۹ روستا و دو نقطه شهری که در زمینه برق رسانی شهری و روستایی، احداث، اصلاح، بهینه سازی، توسعه، کاهش تلفات و روشنایی معابر در نظر گرفته بود.

مدیر برق دنا اظهار داشت:  یکی از پروژه ها افتتاح پست تبدیل ولتاژ ۳۳هزار به ۲۰ هزار  ولت روستای دارشاهی با اعتبار ۶میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان که مزایای این پست، جلوگیری از تلفات انرژی به میزان ۱۷۳هزار کیلو وات ساعت در هر ماه، پایدار نمودن برق بخش پاتاوه و روستاهای همجوار، فراهم کردن امکان مانور بر روی شبکه توزیع نیروی برق، افزایش ۲مگاولت آمپر با ظرفیت منصوبه این پست به پست قبلی با توجه به ظرفیت های کشاورزی و صنعتی منطقه و اولین پست  با قابلیت اتوماسیون در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

 صیادی گفت: پروژه پست تبدیل دارشاهی که ۲ دستگاه ترانس ۳/۵مگاواتی مجموع ۷مگاوات  که ۲۳ روستای شهرستان دنا و بخش کبگیان را پوشش و خط مانور شهر سی‌سخت و شهر پاتاوه درمواقع بحران  را پوشش و پروژه بزرگ روستای بن زرد با اعتبار ۳ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان شامل احداث و توسعه روشنایی معابر اصلاح و بهینه سازی است.

مدیر برق دنا اظهار داشت: پروژه های قابل افتتاح در شهرستان دنا که به علت کمبود وقت در دستور کار افتتاح قرار نگرفته ولی به بهره‌برداری رسیدند.

۱_احداث و توسعه پراکندگی شهر سی‌سخت به مبلغ ۱ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان که ۵ دستگاه ترانس، ۳ کیلومتر شبکه فشارمتوسط و۳ کیلومتر احداث شبکه فشارضعیف کابل خود نگهدار.

۲_شهر پاتاوه خیابان شهید صیاد شیرازی با اعتبار۷۰۰ صد میلیون تومان

۳_نصب ۱ دستگاه ترانس واحداث شبکه با مبلغ   ۲۰۰ میلیون تومان برای پمپ بنزین پاتاوه

۴_اصلاح و بهینه سازی روستایی امیرآباد ۲۳۰میلیون  تومان

۵_اصلاح و بهینه سازی و توسعه واحداث روستایی به مبلغ۳۰۰ میلیون تومان در روستاهای معصوم آباد وعباس آباد کریک، شهرک علوی،رودشتی،دشت بز، دزک، وشورای سادات محموی،چم عربی،تمنک،بهرام بیگی، اصلاح و بهینه سازی واحداث شبکه به مبلغ۶۰۰ میلیون تومان در روستاهای مظفری،علی آباد،چم عربی،دره چنار

۶_اصلاح و بهینه سازی شهر سی‌سخت به مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان که زیر ساخت شبکه در زلزله ۲۹ بهمن ماه آسیب دیده بود که با این ابر پروژه تحول بزرگی در زیرساخت برق سی سخت به وجود می آید که از فلکه الله تا نبش بلوار شهدا،خیابان سلامت جاده کوخدان  جاده کمربندی، پروژه انجام می‌گیرد.

۷_اصلاح و بهینه سازی و احداث شبکه روستای توتنده، اسلام آباد کریک به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان.

صیادی گفت: ۲۲ روستا ی شهرستان دناو شهر سی‌سخت وشهر پاتاوه و پروژه های در دست اقدام درسال ۱۴۰۱ پروژه های عمرانی وعوارض برق و کاهش تلفات  به مبلغ تقریبی ۱۸ میلیارد تومان در حال طراحی وتشکیل پرونده وتامین اعتبار قرار دارد و جا دارد از زحمات معتمدی زاده  مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق استان برای تامین اعتبار این پروژه ها برای شهرستان دنا کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه مبارک فجر روشنفکر نماینده مردم در مجلس حاجی زاده معاون عمرانی استاندار اصلاح و بهینه سازی میلیارد تومان میلیون تومان شهرستان دنا احداث شبکه شهر سی سخت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن