Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط موجود، جشن ملی ۱۴۰۰ در یوم الله ۲۲ بهمن با راهپیمایی خودرویی و موتوری در استان برگزار خواهد شد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا افزود: با تصمیم مسئولین ستاد کرونای استان، مقرر شده است که با توجه به روند شیوع سویه جدید بیماری کرونا (امیکرون)، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بصورت خودرویی و موتوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حضور پررنگ مردمی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را تعیین کننده عنوان کرد و افزود: در راهپیمایی خودرویی، هیچ گونه محدودیتی از لحاظ تعداد شرکت کننده نخواهیم داشت و از همین رو از تمام مردم شریف استان بویژه مردم شهیدپرور زاهدان دعوت می‌کنیم تا با شرکت گسترده و خانوادگی با خودروها و موتورهای شخصی در این راهپیمایی، یک بار دیگر به دنیا اعلام کنند که تحت هیچ شرایطی از حمایت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و استکبارستیزی دست نخواهند کشید.

وی اضافه کرد: تمهیداتی اندیشیده شده است تا در مبدأ مسیر راهپیمایی ، تمامی خودروها مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند تا در مسیر جلوه این پرچم پرافتخار بیشتر نمایان گردد.

صفدری در پایان با تأکید بر نقش تأثیر گذار و بی بدیل شعار انقلابی و تاریخ ساز " الله اکبر" در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد: شعار "الله اکبر" بنیادی‌ترین و مهم‌ترین شعار انقلاب اسلامی است و مردم با همین شعار انقلاب اسلامی را به سرانجام رساندند و لذا زنده نگهداشتن این شعار اساسی وظیفه‌ای مهم برای همه است که در همین راستا طبق روال همه ساله، اهالی انقلابی و ولایتمدار استان همزمان با مردم سایر نقاط ایران اسلامی در ساعت ۲۱(۹ شب) روز پنج شنبه ۲۱ بهمن، بر فراز پشت بام منازل و مساجد، تکبیر "الله اکبر" را سرخواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه نامه یکی از مسؤولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

کد خبر 6095369 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی