Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:31:39 GMT

بهره برداری از 4 مجتمع گلخانه‌ای در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۳۹۰۷

بهره برداری از 4 مجتمع گلخانه‌ای در ایلام

همایون مظاهری معاون جهاد کشاورزی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام ظرفیت توسعه و ایجاد پنج هزار هکتار باغ پسته را با توجه به ارزش افزوده دارد.

وی افزود: برخی از مناطق استان استعداد بسیار مناسبی برای پرورش باغ پسته دارند و کشت‌های الگویی نیز انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جهاد کشاورزی ایلام گفت: بر اساس بررسی‌ها و مطالعات انجام گرفته مناطق زرنه ایوان، هلیلان و چرداول از مهمترین نقاطی هستند که استعداد پرورش کشت و توسعه باغات پسته را در استان دارند.

وی یادآور شد: بر اساس مطالعات انجام گرفته حتی استعداد برخی از این مناطق برای پرورش و رشد پسته از حد نرمال بالاتر است که این یک مزیت و ظرفیت ویژه به شمار می‌رود.

مظاهری تاکید کرد: می‌توان با راه اندازی و بهره برداری از ایستگاه پمپاژ با هدف توسعه کشت باغات پسته تحول عظیمی در سرمایه گذاری در این بخش ایجاد کرد.

وی همچنین به بهره برداری از چهار مجتمع گلخانه‌ای در استان اشاره کرد و گفت: توسعه واحدهای گلخانه‌ای علاوه بر ایجاد اشتغال نقش مهمی در تولید انواع محصولات صیفی و باغی پا کوتاه به صورت چهار فصل دارد.

معاون جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: تولید انواع محصولات گلخانه‌ای علاوه بر درآمدزایی از نظر بهبود تولیدات نقش مهمی در توسعه صادرات نیز می‌تواند داشته باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: محصولات گلخانه ای مجتمع گلخانه ای اشتغال صیفی جات گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس