Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مرتضی ترک تبریزی  در آیین افتتاح مدرسه امید تجارت شهرستان دشتیاری جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود تاکنون ۴۵ مدرسه به همت همکاران بانک و مشارکت سایر بخش‌ها در مناطق محروم کشور افتتاح کرده است و خرسندیم از اینکه توانستیم در سیستان و بلوچستان با ساخت مدرسه گام‌هایی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: منطقه دشتیاری یکی از مناطق کم برخوردار با نگاه ویژه مدیریت مدیران استانی برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیر ساختی بوده است و ساخت مسجد، حمام، نصب دستگاه‌های تصفیه آب در روستا‌ها به منظور تامین آب آشامیدنی را از وظایف خود می‌داند و همواره خواهد کوشید تا بهترین عملکرد را در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشد.

به گفته نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت این مدرسه با مشارکت کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم دریایی چابهار در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با ۳۱۱ متر مربع زیربنا احداث شده است و با ظرفیت ۶ کلاسه در مقاطع ابتدایی، متوسطه و کلاس‌های دانشگاه بهار اندیشه دشتیاری وابسته به دانشگاه علوم دریایی چابهار نیز در این فضای آموزشی دایر خواهند شد.

ترک تبریزی گفت: امیدواریم این فضا بتواند زمینه‌ای برای رشد و بالندگی فرزندان این منطقه و به تعبیری نسل آینده دشتیاری برای ایران عزیزمان مردان جهادی و میدانی را همچون سردار سلیمانی تربیت کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر1400 ساخت مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل