Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سید محمد هاشمی شهری گفت: در جریان تصادفات و واژگونی توسط خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۹ نفر از این اتباع غیرمجاز نیز دچار مصدومیت شدند.

او می گوید: متاسفانه ۹۴ نفر از سرنشینان خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در حوادث جاده‌ای سیستان و بلوچستان فوت شدند که اکثر قریب به اتفاق این قربانیان از اتباع غیرمجاز ایرانی هستند و متاسفانه در سر صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان نبود پوشش بیمه‌ای و ناتوانی اتباع غیرایرانی از تامین هزینه‌های درمان باعث شده تا فشار اقتصادی شدیدی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تحمیل شود.

سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.

قاچاق سوخت و انسان به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوادث رانندگی این استان همواره موجب نگرانی مسافران و رانندگان سایر وسائل نقلیه است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل