Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس از پایان بررسی لایحه بودجه سال آینده در این کمیسیون خبر داد. - اخبار سیاسی -

رحمت‌الله نوروزی عضو هئیت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از پایان بررسی لایحه دخل و خرج دولت در سال آینده در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: روز گذشته آخرین جلسه کمیسیون برگزار و جمع‌بندی نهایی در این زمینه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده نیز هیئت‌رئیسه کمیسیون جداول مربوط به بودجه سال آینده را نهایی خواهد کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس تصریح کرد: نمایندگان 10 روز فرصت دارند تا لایحه بودجه را ارزیابی و پیشنهادات خود را جهت طرح در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس کنند.

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس اضافه کرد: طبق برنامه ریزی هیئت رئیسه مجلس، بررسی لایحه از روز (یکشنبه اول اسفند ماه) در جلسه علنی آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی درخصوص مصوبه این کمیسیون برای مستثنی شدن نمایندگان از انتشار حقوق خود، گفت: کمیسیون تلفیق چنین مصوبه‌ای نداشته و نمایندگان موظف به بارگذاری فیش حقوقی خود در سامانه‌ای که در این زمینه وجود دارد هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس کمیسیون تلفیق بودجه سال هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کارهای جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است