Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:48:23 GMT

سورپرایزتماشاگران برای علی زندوکیلی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۴۱۰۵

سورپرایزتماشاگران برای علی زندوکیلی

نخستین روز از آغاز غیررسمی جشنواره موسیقی فجر، با اجرایی بی‌حاشیه از علی زندوکیلی همراه بود و تنها اتفاق غیرقابل پیش‌بینی در آن، تبریک زود هنگام سالروز تولد این خواننده از سوی تماشاگران بود. ناطقان: سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر پس از یک دوره برگزاری مجازی به علت شرایط کرونا، حالا بار دیگر فرصت یافته است که به صورت حضوری اما با جمعیت محدود برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






در این دوره از جشنواره، اجراهای پاپ از ۲۰ بهمن‌ماه، یعنی دو روز زودتر از آغاز رسمی و اجرای ژانرهای دیگر موسیقی آغاز شدند. بر همین اساس شامگاه گذشته و در نخستین روز از آغاز غیررسمی جشنواره، علی زندوکیلی و میثم ابراهیمی در سانس های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه اجرا داشتند.

ساعت ۱۹ چهارشنبه، ۲۰ بهمن کنسرت علی زندوکیلی بدون گفت‌وگویی در جریان اجرا از سوی این خواننده و گروهش برگزار شد و تنها بخش خارج از اجرا، به معرفی رهبر ارکستر و سایر هنرمندانی اختصاص داشت که زندوکیلی را در این کنسرت یاری کردند.

همچنین قطعاتی که برای اجرا توسط این خواننده در جریان جشنواره موسیقی فجر انتخاب شدند، همان قطعات قبلی او مانند «روسری آبی»، «صنم»، «باورم کن»، «گل سرخ»، «شهر حسود» و... بود و قطعه جدیدی معرفی نشد. در این بین قطعه شاد و محلی «روسری آبی» بیش از سایر آهنگ‌ها مورد استقبال حاضران واقع شد.

از نکته‌های قابل ذکر در نخستین اجرای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، تعداد قابل توجه صندلی‌های خالی سالن میلاد نمایشگاه بود و طبق وعده برگزارکنندگان، سالن با ظرفیت کامل بلیت فروشی نشده بود. همچنین در بدو ورود به سالن دمای بدن تماشاگران سنجیده می‌شد، با این همه برخی از تماشاگران در سالن، خصوصا در هنگام اجرا و همخوانی با خواننده ماسک‌هایشان را برداشته بودند که جا داشت مانند سایر مقررات مرسوم برای برقراری نظم کنسرت‌ها در حین اجرا، از سوی مسوولان نظارت بر سالن تذکر داده شود.

اجرای علی زندوکیلی در یک سانس از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه آغاز شد و حدودا یک ساعت به طول انجامید. او در انتها درخواست تماشاگران برای اجرای یک قطعه بیشتر را پس از هماهنگی با مسوولان سالن رد کرد و علت آن را آماده شدن سالن برای سانس بعدی و اجرای میثم ابراهیمی عنوان کرد.

از نکات قابل توجه در این اجرا همچنین یادآوری روز تولد این خواننده توسط برخی از تماشاگران حاضر در سالن بود که با همخوانی و خواندن ترانه «تولدت مبارک» به استقبال سالروز تولد این خواننده رفتند که ۲۵ بهمن‌ماه به دنیا آمده است.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: علی زندوکیلی ، ناطقان ، تماشاگران ، حاشیه ، مجازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علی زندوکیلی ناطقان تماشاگران حاشیه مجازی جشنواره موسیقی فجر علی زندوکیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • نخستین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سال جدید
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق