Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین ساقی گفت: اجرای عملیات تامین آب پایدار 62 روستای خراسان شمالی در چهار شهرستان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین ساقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک در این باره اظهار کرد: عملیات تامین آب پایدار 62 روستای خراسان شمالی در شهرستان های شیروان، راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساقی گفت: این عملیات اجرایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی سپاه خراسان شمالی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدت اجرای این عملیات دو ساله است، خاطرنشان کرد: با اجرا و تکمیل این طرح 36 هزار و 365 نفر بهره مند می شوند.

افزون بر این، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی به بهره برداری از سه مجتمع آبرسانی روستایی ( شامل مجتمع آبرسانی زرق آباد، سینان، احد، با پوشش 41 روستا در شهرستان اسفراین خبر داد.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل این سه مجتمع آبرسانی 34 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

ساقی گفت: در دهه فجر امسال 10 هزار نفر از ساکنان این 41 روستا از اجرای این طرح های تامین آب پایدار بهره مند شدند.

انتهای پیام/قهرمانی

منبع: دانا

کلیدواژه: تامین آب پایدار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: این عملیات از محل طرح‌های جهاد آب رسانی با همکاری آبفای استان و استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.
محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد