Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@02:55:53 GMT

گاز رایگان برای مددجویان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۴۲۳۲

گاز رایگان برای مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: تا ۱۰ روز آینده پرونده ۴۱ هزار و ۳۵۷ مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی اصفهان برای استفاده از گاز رایگان به شرکت گاز استان ارسال خواهد شد. بهتر است خانواده‌های مستمری‌بگیر بهزیستی اصفهان اطلاعات قبض گاز خود را به مددکاران مراکز مثبت زندگی بدهند تا در این روند تسریع شود.

«ولی‌الله نصر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص قانون استفاده رایگان از گاز در خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، اظهار کرد: این قانون جزو مصوبات قانونی بودجه سال ۱۴۰۰ دولت است و در ابتدای سال ۱۴۰۰ قابلیت اجرایی داشت اما آیین‌نامه اجرایی این قانون که مصوبه هیئت وزیران است، دوم آذر امسال ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز اقدامات اجرای این قانون برای مددجویان و معلولان استان اصفهان، بلافاصله پس از ابلاغ این قانون، افزود: تاکنون بیش از چهار هزار نفر به ادارات گاز معرفی شدند تا از این موقعیت که دولت برایشان در نظر گرفته استفاده کنند و با توجه به تمهیداتی که سازمان بهزیستی کشور برای همه استان‌ها در نظر گرفت، اسامی همه مددجویان برای استان‌ها ارسال شده است؛ همچنین لیست خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی استان اصفهان هم روز گذشته ارسال شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: تا ۱۰ روز آینده لیست ۴۱ هزار و ۳۵۷ خانواده مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی را با همکاری شرکت گاز اعلام خواهیم کرد تا از موقعیتی که دولت برای آن‌ها در نظر گرفته است، استفاده کنند.

وی در توصیه به خانواده‌های مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی اصفهان گفت: بهتر است خانواده‌های مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان اطلاعات قبض گاز خود را به مددکاران مراکز مثبت زندگی که در آن پرونده دارند، بدهند تا در روند رایگان شدن قبض گاز آن‌ها تسریع شود.

کد خبر 554579

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهزیستی مددجویان بهزیستی بهزیستی اصفهان سازمان بهزیستی پرونده مددجویان بهزیستی گاز رایگان مددجویان بهزیستی اصفهان آمار مددجویان بهزیستی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهزیستی استان اصفهان مستمری بگیر تحت پوشش تحت پوشش بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان