Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنج‌شنبه به نقل از احمد محمدی زاده در نشست با مدیرعامل و مدیران پالایشگاه گاز فجر جم افزود: صیانت و حفاظت از منابع ملی وظیفه مهم مدیریت ارشد استان است براین اساس یکی از کارهای مهم ما در استان، حفظ امنیت پالایشگاه فجر جما است.

وی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه جم گفت: مردم ساکن محیط پیرامون پالایشگاه مردمی نجیب و وفادار به نظام و انقلابند و شایسته بهترین خدمات هستند و هر خدمتی به آنها شود باز هم کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی زاده با تاکید برضرورت فعال شدن فرودگاه توحید جم اظهار کرد: فعال شدن فرودگاه نقش مهمی در اقتصاد منطقه دارد در همین ارتباط پی‌گیری جدی با سازمان‌های مسئول برای فعال شدن دوباره فرودگاه توحید جم انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر سرعت بخشی در تکمیل سد باغان گفت: تکمیل این سد نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات تامین آب پالایشگاه جم دارد براین اساس کمک به تکمیل این سد در دستور کار پالایشگاه جم باشد.

محمدی زاده خواستار رسیدگی و سرعت بخشی در پروژه جم به پالایشگاه شد.

وی افزود: اصلی ترین موضوع برای پالایشگاه فجر جم  تامین خوراک است اگر خوراک تامین نشود ظرفیت تولید پالایشگاه هم کم خواهد شد.

برچسب‌ها بوشهر احمد محمدی زاده گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر احمد محمدی زاده گاز بوشهر احمد محمدی زاده گاز محمدی زاده فجر جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره

به گزارش صدای ایران از مهر،«روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر