Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@06:40:50 GMT

ورود این افراد به مترو تهران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۴۳۱۸

ورود این افراد به مترو تهران ممنوع شد

در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران مصوب شد که از شنبه هفته آینده ناظرین مدیریت بحران شهر تهران در خصوص کرونا در مترو حضور می‌یابند.

به گزارش مشرق، علی نصیری در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با اشاره به وضعیت شیوع امیکرن در کشور و شهر تهران ، میزان ابتلا و بستری ناشی از این بیماری بر تمرکز روی این موضوع تاکید کرد و یادآور شد: پیگیری مصوبات ستاد به منظور اجرای کامل آنها از اهمیت برخوردار است و باید چالش‌های موجود را به سرعت برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به اهمیت تشکیل تیم‎های نظارتی برای کنترل مراکز پرتجمع مانند سالن‎های سینما، جشنواره فیلم فجر و همچنین واگن‎های مترو بر ضرورت آگاه‌سازی شهروندان تهرانی نسبت به خطرات امیکرون تأکید کرد.

 نصیری با بیان لزوم رعایت پروتکل‎های بهداشتی در بخش‎های مختلف شهرداری و فعالیت مستمر مراکز واکسیناسیون ، در خصوص نتایج برگزاری این جلسه گفت: از شنبه هفته آینده ناظرین مدیریت بحران شهر تهران در خصوص کرونا در مترو حضور می‌یابند. این ناظرین  از افرادی که  پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند می خواهند که دستورالعمل‌ها بهداشتی را رعایت کرده و افرادی را هم که دارای علائم بیماری کرونا هستند با احترام از مترو خارج می‌کنند.

وی ضمن درخواست از شهروندان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، بر لزوم اجرای برنامه‌های ویژه اطلاع‌رسانی به شهروندان درباره خطرات این بیماری در سطح شهر تاکید کرد و گفت: با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران تبلیغات موثری در خصوص کرونا در تهران صورت می‌گیرد.

پیگیری تزریق دز سوم واکسن به اقشار آسیب‌پذیر از طریق اعزام تیمهای عملیاتی ، بهره گیری از سامانه امید و سایر روشهای ممکن شناسایی و تدقیق آمار رانندگان تاکسی برای تزریق دز سوم، اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مترو و دیگر بخش‌های حمل و نقل عمومی و اعمال رویه یکسان در حوزه اطلاع‌رسانی و ایجاد یکپارچگی اجرایی، بخشی از مصوبات جلسه بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این نشست علاوه بر  رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، مدیرعامل شرکت شهر سالم، اداره کل سلامت، تاکسیرانی و نمایندگان دیگر سازمان‌های عضو ستاد نیز حضور داشتند.

منبع:اقتصادنیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت متروی تهران علائم کرونا امیکرون مترو تهران مترو سلامت اخبار سلامتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مدیریت بحران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، ظهر پنج شنبه با اشاره به بارش‌های اخیر بهاری در استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هیچ چالشی در حوزه آبگرفتگی و وقوع سیلاب در استان تهران نبودیم.

یزدی مهر با بیان اینکه طی روز‌های اخیر در اغلب نقاط کشور بارندگی‌های شدید سیل آسا را شاهد بوده ایم، گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با احصا و جمع آوری نقاط ضعف و قوت مدیریت این سیلاب‌ها، درس آموخته‌هایی را که برای مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی در حوزه «مخاطرات ناشی از آب» وجود دارد را گردآوری می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بابیان اینکه سیلاب سیستان و بلوچستان، یکی از منابع در امر جمع آوری درس آموخته‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: با وجود تفاوت‌های ساختاری، جغرافیایی و توپولوژی سیستان با پایتخت، استفاده از درس آموخته‌های این استان در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبل از وقوع بحران و همچنین اقدامات حین بحران از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر‌های ایران به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در مسیر حوضه‌های آبریز مختلف قرار دارند، عنوان کرد: در این خصوص ضروری است که بیش از گذشته به تهیه و تدوین «طرح جامع خطر پذیری سیلاب» بیاندیشیم و راهکار‌های لازم برای کاهش این اثرات را پیش بینی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست