Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - منصور شیشه‌فروش گفت: بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های کاشان ساماندهی و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال دیواره چینی شد که این میزان اعتبار از محل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان برای دیواره چینی و ساماندهی رودخانه‌های کاشان و پیشگیری از خطرات سیل در شهرستان کاشان هزینه شده است.

۷۰۰ کیلومتر رودخانه در شهرستان کاشان وجود دارد که سر و سامان دادن به این رودخانه‌ها نیازمند اعتبار‌های ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طول کل رودخانه‌های استان اصفهان سه هزار کیلومتر است که تاکنون آب منطقه‌ای استان در دو هزار و ۹۰۰ کیلومتر از رودخانه‌ها مرحله نخست مطالعات ساماندهی را انجام داده است.

او می‌گوید در نشست ستاد بحران استان اصفهان مصوب شد آب منطقه‌ای استان طرح مطالعه ساماندهی رودخانه‌های قزاآن، قهرود، جوینان، سوک‌چم و شاخه دامپزشکی و تقی‌زاده شهرستان کاشان در مدت چهار ماه پی‌گیری کند.

شهرداری‌ها موظف شدند طرح‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را تهیه کنند، شهرداری قمصر هم باید مرحله دوم این طرح را با هماهنگی دفتر فنی استانداری تهیه کند و این طرح از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور با اولویت خیابان شهید بهشتی به طول دو کیلومتر که در کنار آن‌ها کاربری‌های مختلفی وجود دارد، با بازنگری در طرح تفصیلی شهر و نصب تابلو‌های هشدار دهنده، اجرا کند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ۱۰ ماهه امسال نسبت به سال قبل کاهش ۳۲ درصدی حوادث را در منطقه کاشان شاهد بودیم که جای تشکر از مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌های این شهر دارد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران ساماندهی رودخانه ها کاشان سیلابی شدن رودخانه رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و همچنین مراکز تجاری و اداری یکی از میادین پر تردد منطقه محسوب می‌شود در همین راستا طرح ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافرین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و آرام سازی معابر و احترام به قوانین و مقررات و حقوق عابرین پیاده در مسیرهای منتهی به میدان کتاب اقدامات ترافیکی در خیابان شهید منفرد نیاکی، اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خط کشی و احیا بلوک عابر پیاده خیابان شهید منفرد نیاکی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان کتاب به صورت کف نویسی با عناوین آهسته و احتیاط، رنگ آمیزی سرعتگاه و.. از جمله اقدامات ترافیکی است.

کد خبر 6097230

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان