Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در نهمین روز از ایام دهه مبارک فجر کلنگ احداث مرکز بهداشتی و درمانی در شهر مهرگان با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان شهرستان البرز به زمین زده شد.

زمین این پروژه توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین و هزینه ساخت توسط خیر فعال بیاضیان ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساحت زمین این پروژه 2243 متر مربع و بنای آن 500 متر مربع خواهد بود.

در جریان این مراسم، بهاالدین آقاحسینی امام جمعه محمدیه اظهار کرد: الحمدالله دوران سیاه ظلم و ستم و تباهی طاغوت گذشت و در دنیای کنونی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار سر بلند کرده است.

وی افزود : در زمان شاه آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی هرکار دوست داشتند انجام می دادند و به شاه هم اعتنا نمی کردند این در حالی است که به برکت جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری اقتدار کشور حفظ شده و کسی توان دخالت ندارد.

امام جمعه محمدیه ادامه داد: مشکلات طبیعی است و در همه کشورها مشکل وجود دارد و در حال حاضر نیز با وضعیت کرونایی در دنیا مشکلات افزایش پیدا کرده است البته این در حالی است که  ایران اسلامی با واکسن های مختلف تولیدی خود توانسته به خوبی عمل کند.

آقاحسینی ضمن تقدیر از کادر پزشکی و علوم پزشکی، یکی از معضلات مهرگان را بیمارستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با احداث این مرکز تا حدودی مشکلات حل شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر استان قزوین محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد