Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز گذشته در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش قدس آنلاین، هیأتی از جنبش حماس به ریاست «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی این جنبش، عصر روز گذشته در مراسم جشنی که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه پایتخت قطر برگزار شد، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت حماس، متشکل از خالد مشعل، رییس جنبش در خارج فلسطین، موسی ابومرزوق، عزت الرشق و حسام بدران از اعضای دفتر سیاسی این جنبش در این آیین حضور داشتند.

هیأت حماس مورد استقبال حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر قرار گرفت و این هیأت ضمن تبریک صمیمانه به جمهوری اسلامی به این مناسبت، برای جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و شکوفایی روزافزون آرزو کرد.

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زرق  و برق و سرسپردگی رژیم طاغوت در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های پرصلابت تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ، ایستادگی کرد.

منبع: ایرنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هیأتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین جشن انقلاب جمهوری اسلامی ایران پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان