Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:35:32 GMT

۳ واحد صنعتی در دامغان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۴۷۳۲

۳ واحد صنعتی در دامغان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدرضا باقری، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آیین بهره‌برداری از سه واحد صنعتی در دامغان گفت: هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر، سه واحد در شهرک صنعتی دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۱۲ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: سه واحد صنعتی دهه فجر امسال در شهرک صنعتی دامغان، با اعتبار ۳۱۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: کارخانه آرین گداز جَم در زمینه ریخته‌گری فولاد با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال، با ایجاد ۲۰ شغل مستقیم افتتاح شد که در زمینه تولید شمش فولاد فعالیت می‌کند.

باقری تصریح کرد: واحد تولیدی دستگاه آب‌شیرین‌کن صنعتی غشایی نیز با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال با ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود ۱۰ نفر بود که به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه دستگاه آب‌شیرین‌کن صنعتی غشایی در زمینه تولید دستگاه‌های بزرگ تصفیه‌کننده صنعتی فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: این واحد ظرفیت تولید ۲۵۰ عدد در سال را دارد که در زمینه صادرات محصولات خود نیز در حال رایزنی است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: یک واحد تولیدی در زمینه تولید پوشاک زنانه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال و ایجاد ۴۰ شغل پایدار افتتاح شد که ظرفیت تولید سالانه ۴۲۰ هزار دست لباس را دارد.

طرح‌های صنعتی در شهرک صنعتی دامغان با سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۱۲ شهرک صنعتی مصوب و ۱۰ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی سمنان با وسعت جمعاً حدود هفت هزار و ۲۱۹ هکتار بوده و چهار هزار و ۱۵۴ هکتار از این شهرک‌ها و نواحی جهت واگذاری به سرمایه‌گذاران صنعتی آماده‌سازی شده است.

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ شهرک و یا ناحیه صنعتی در استان سمنان وجود نداشت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات ناحیه صنعتی شرکت شهرک های صنعتی سمنان شهرک های صنعتی سمنان شرکت شهرک های صنعتی استان بهره برداری رسید استان سمنان میلیون ریال شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید