Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه فجر ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ‌وهشت هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در استان ایلام توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال شاکرمی عصر امروز در آئین رزمایش بزرگ کمکهای مومنانه در ایام الله دهه مبارکه فجر و تبریک این ایام فرخنده اظهار داشت: رزمایش کمک‌های مومنانه به دستور مقام معظم رهبری مورد تاکید و توجه قرار گرفت و از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا مجموعه سپاه و بسیج در ارائه خدمت به نیازمندان پیشرو بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام گفت: با محوریت فرماندهان نواحی مختلف استان خانواده‌های نیازمند برای اهدای جهیزیه ها شناسایی شدند و بسته‌های معیشتی هم براساس آمار مندرج در  سامانه که در اختیار است توزیع خواهد شد .

سردار جمال شاکرمی یکی از خصوصیات این رزمایش را محدود نشدن به یک نقطه خاص عنوان کرد و افزود: کل جغرافیایی ایلام تحت تاثیر این حماسه بزرگ است و در دوردست ترین نقاط روستایی نیز افراد نیازمند شناسایی شده‌اند و از این کمک ها بهرمند خواهند شد.

فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام گفت:تا کنون یک هزار و شیصد و هفت مورد اهدا جهیزیه به مبلغ 50 میلیارد تومان در سطح استان بین نوعروسان توزیع شده است .

وی افزود : بسته های بهداشتی 121 هزار و هفتصد و بیست و چهار مورد به ارزش  هفت میلیارد تومان ، 10 هزار کیسه آرد با ارزش 385 میلیون تومان ، لوازم‌التحریر پوشاک ، مسکن بازسازی‌شده، مسکن احداث‌شده، آزادسازی زندانیان، 703 راس قربانی ، 5000 قرص نان ، 669 هزار پرس غذا و 10 هزار و سیصد و هشتاد مورد بسته‌ گوشت قرمز که تحویل خانواده های محروم و بی‌بضاعت شده است .

 وی در ادامه با اشاره به تاریخ اسلام بعد از  بعثت پیامبر ،حادثه غدیر و حماسه عاشورا انقلاب اسلامی را حادثه ای بزرگ خواند و گفت: در تاریخ ایران تا کنون حادثه‌ای به بزرگی انقلاب رخ نداده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک دگرگونی عظیم ایجاد کرد امام راحل تنها در وسط میدان ماند و با همه استکبار جهانی جنگید و با تاسی از عاشورا برای آزادی و آزاد کردن انسان ها از تحجر مدرن شکل گرفت.

یک میلیارد تومان کمک مومنانه به مناسبت حماسه ششم بهمن در آمل توزیع شد + فیلممردم استان خراسان شمالی در «کمک مومنانه» پیشتاز کشور هستندرزمایش کمک مومنانه به صورت گسترده در مازندران برگزار شد + فیلم

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام اضافه کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به لحاظ جغرافیا بیشترین جمعیت را تحت تاثیر قرار داد و امروز صدای انقلاب اسلامی را در عالم به وضوح می‌شنویم.

سردار شاکرمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دست خالی در برابر استکبار و امپراطوری‌های جهانی ایستاد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحت تاثیر قیام عاشورا بود که در گذر زمان اتفاق افتاد و این حادثه بر سر مردم ایران تاج عزت گذاشت و برای سالیان متمادی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به بیایات اخیر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبری مردم داری را در دستور نیروهای مسلح برشمردند و بر این مهم تاکید داشتند.

 

 

انتهای پیام/180/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی رزمایش کمک کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود