Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در بررسی و پیش‌بینی وضعیت بارش‌های هفته آینده اعلام کرد: بارش‌ها به سمت کاهش پیش می‌روند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در گزارشی که موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو منتشر کرده، پیش بینی شده از دوره‌های پر بارش عبور کرده‌ایم؛ به‌گونه‌ای که تا روز 29 بهمن‌ماه حداکثر بارشی که پیش‌بینی شده در کشور رخ دهد 74 میلی‌متر در حوضه آبریز دریای خزر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، در هفته منتهی به 29 بهمن‌ماه وضعیت بارش‌ها نسبت به هفته منتهی به 22 بهمن کمی تغییر دارد؛ به‌گونه‌ای که حداکثر بارش پیش‌بینی‌شده برای آن در حوضه آبریز دریای خزر خواهد بود؛ آن‌هم با بیشینه 74 میلی‌متری که متوسط بارش آن نیز 10 میلی‌متر است.

در هفته منتهی به 29 بهمن‌ماه مقام دوم پربارش‌ترین حوضه آبریز کشور در اختیار حوضه آبریز خلیج‌فارس و دریای عمان با بیشینه 51 میلی‌متری و متوسط 2 میلی‌متر خواهد بود. پس‌ازآن حوضه آبریز فلات مرکزی با بیشینه 44 میلی‌متری و متوسط 3 میلی‌متر قرار خواهد داشت.

حوضه آبریز قره قوم هم در هفته منتهی به 29 بهمن‌ماه بیشینه بارش 27 میلی‌متری و متوسط بارش 5 میلی‌متری دارد و پس‌ازآن حوضه آبریز مرزی شرق با بیشینه 15 میلی‌متری قرار دارد.

در هفته منتهی به 29 بهمن‌ماه حوضه آبریز دریاچه ارومیه کمترین بیشینه بارش به میزان 8 میلی‌متر و متوسط 2 میلی‌متری را خواهد داشت.

هفت حوضه آبریز درجه‌دو کشور در هفته منتهی به 29 بهمن‌ماه هیچ میزان بارش دریافت نخواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت مدیریت منابع آب وزارت نیرو شرکت مدیریت منابع آب وزارت نیرو حوضه آبریز میلی متری میلی متر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نرخ بهره بین بانکی مانند هفته قبل با کاهش بسیار جزئی همراه بود؛ این نرخ در هفته منتهی به ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵ درصد رسیده است.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسیده بود. این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902141

دیگر خبرها

  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان