Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شامگاه گذشته، چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ بود که در شرایط کرونایی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به تماشای اجراهای اولین شب سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر آمده بودند.

سانس اول به اجرای علی زندوکیلی اختصاص داشت که با همراهی گروه «زند» روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده اجرای خود را با قطعه «نقاب» آغاز کرد و قطعاتی از موسیقی تلفیقی را یکی پس از دیگری اجرا کرد. «باهار شیراز»، «برگرد»، «قرار من»، «صنم»، «شهزاده رویا»، «گل سرخ»، «لالایی» و... از  جمله قطعاتی بود که با همخوانی مخاطبان اجرا شد.

شایان ریاحی(درامز)، فرزاد کبیری (تار، سه‌تار، باغلاما)، افشین بابایی (کوبه‌ای)، پرهام لردی‌فرد (گیتار)، حسین امیدی (کیبورد)، آیدین صادق‌زاده (گیتار باس)، سحاب علم (کمانچه) و امید غفاریان (پیانو) از جمله نوازندگان این اجرا بودند.

سالن میلاد در دومین سانس از اولین شب جشنواره سی‌وهفتم میزبان مخاطبان یکی دیگر از خوانندگان پاپ، میثم ابراهیمی بود.

ابراهیمی که فعالیت رسمی خود را از سال ۸۶ آغاز کرده است، شامگاه گذشته با همخوانی مخاطبانش روی صحنه رفت. او همچنین در میان اجرایش از مخاطبان درخواست کرد که حتما ماسک داشته باشند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او در این اجرا قطعاتی چون «گل رز»، «من می‌خوام مال تو باشم»، «روشن کن»، «تو عشق دلمی»، «لجبازی»، «عروسک»، «سنگدل» و... را روی صحنه برد.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

۵۷۲۵۹

کد خبر 1601633

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر موسیقی موسیقی پاپ خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دراختتامیه جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» چه گذشت؟