Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:40:42 GMT

رفع مشکل سیری در بروز رسانی نسخه ios۱۵.۴

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۵۴۷۱

رفع مشکل سیری در بروز رسانی نسخه ios۱۵.۴

باشگاه خبرنگاران جوان - در سال ۲۰۱۹، اپل قابلیتی را معرفی کرد تا کاربران  از اشتراک گذاری ضبط‌های سیری خود جلوگیری کنند.  اما هنوز  این مشکل برای مخاطبان اپل وجود دارد و حل نشده است.

به گزارش سایت 9to5mac؛ در نسخه‌های اولیه iOS ۱۵  به دلیل وجود باگ‌ها، ضبط مکالمات کاربران با سیری شنود و به اشتراک گذاشته می‌شد، حتی زمانی که کاربران گزینه اشتراک گذاری را غیر فعال می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده پس از شکایت کاربران، این شرکت برای جلوگیری از مشکلات بیشتر، به‌طور مخفیانه اشتراک‌گذاری ضبط Siri را برای بسیاری از مخاطبان دارای iOS ۱۵.۲ غیرفعال کرده است.

براساس گزارش‌ها، با انتشار دومین بتا iOS ۱۵.۴ اپل گفت که این باگ برطرف شده است. به همین دلیل وقتی به iOS ۱۵.۴ به‌روزرسانی می‌شوید، سیستم دوباره از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید در اشتراک‌گذاری ضبط‌های Siri خود شرکت کنید یا نه. تمام ضبط‌هایی که به‌دلیل این باگ به‌طور نادرست به اشتراک گذاشته شده بودند، بلافاصله پس از شناسایی مشکل، از سرور‌های این شرکت حذف شدند.

اپل گفت:"با به روز رسانی iOS ۱۵.۲، تنظیمات سیری را برای بسیاری از کاربران خاموش کردیم. این باگ به طور ناخواسته تنظیمات را برای بخش کوچکی از دستگاه‌ها فعال کرد. از زمان شناسایی اشکال، بررسی را متوقف کردیم و در حال حذف صدای دریافتی از همه دستگاه‌های آسیب‌دیده هستیم".
گفته شده، اپل از ضبط‌های افراد در حال تعامل با سیری استفاده می‌کند تا این ویژگی را بهبود بخشد. می‌توانید با رفتن به تنظیمات > حریم خصوصی > تجزیه و تحلیل و بهبودها، گزینه اشتراک‌گذاری ضبط‌های Siri را با اپل در هر زمان فعال یا غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید

اپل به روز رسانی iOS ۱۵.۳ beta ۱ را منتشر کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل به روزرسانی ios اشتراک گذاری ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرایم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد خبر 6092109

دیگر خبرها

  • راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!