Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:43:41 GMT

تشریح محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۵۶۴۵

تشریح محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ایرج حسین‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: آیین گرامیداشت یوم‌الله ۲۲بهمن، امسال در شهرکرد به صورت رژه موتوری برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری افزود: به منظور ایمنی ترافیکی و تسهیل در برگزاری این مراسم، پلیس محدودیت‌های ترافیکی از میدان معلم بلوار آیت الله کاشانی چهارراه سرباز  وضع کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از میدان معلم تا چهارراه سرباز (تقاطع بلوار آیت ا... کاشانی و بلوار فارابی)، تردد و پارک خودروها، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح پایان رژه موتوری ممنوع می‌باشد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند سفرهای خود را با مدیریت و برنامه‌ریزی، از مسیرهای جایگزین انتخاب نمایند و توقف هرگونه وسیله نقلیه از میدان معلم تا چهاراه سرباز ممنوع بوده و وسایل نقلیه پارک شده در این محدوده، با جرثقیل به خارج از محدوده اعلامی منتقل خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در آیین گرامیداشت یوم الله 22 بهمن،  بیان کرد: پلیس همراه و هم‌صدا با مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان، در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شرکت کرده و با تامین نظم و امنیت ترافیکی، در خدمت شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس پلیس راهور شهرکرد محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم