Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:17:53 GMT

امشب بانگ «الله اکبر» دریزد طنین انداز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۵۶۶۵

امشب بانگ «الله اکبر» دریزد طنین انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی به شکرانه اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران امشب گلبانگ تکبیر «الله اکبر»  در سراسر استان یزد طنین انداز می‌شود.

تکبیر‌های فجر ۴۳ به یاد بهمن ۵۷ امشب (پنجشنبه ۲۱ بهمن) رأس ساعت ۲۱ از پشت بام و پنجره خانه‌ها، مأذنه‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، فضای استان را پر‌ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدحسین متوسل،‌ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد،‌ در خصوص راهپیمایی 22 بهمن دارالعباده اظهار کرد:‌ با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس و همچنین به منظور کاهش آمار بیماران بستری،‌ بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهرهای قرمز کرونایی به صورت خودرویی انجام می‌شود.

وی در خصوص مسیر رژه خودرویی ۲۲ بهمن در شهر میراث جهانی یزد،‌ افزود: مسیر حرکت خودرو‌ها از میدان امام حسین (ع) آغاز، در بلوار دانشجو، میدان شهدای محراب و بلوار مدرس ادامه یافته و سرانجام در میدان امام رضا (ع) به پایان می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی خودرویی با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز جمعه برگزار می‌شود.

متوسل در خصوص تجمع بزرگداشت چهل و سومین بهار انقلاب در استان یزد گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و به منظور مقابله با شیوع ویروس،‌ هیچگونه تجمعی در شهرهای قرمز کرونایی از جمله شهر یزد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت

به گزارش جماران؛ خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

خانم معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.


ایشان در تاریخ 17 فروردین ماه سال 1333 با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

 

جزئیات بیشتر در خصوص نحوه ازدواج و دیگر خاطرات ایشان را می توانید در مصاحبه ایشان در خصوص زندگی مشترک و خصوصیات همسرشان که پیش از این در جماران منتشر شده است، مطالعه کنید.

دیگر خبرها

  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت