Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:48:13 GMT

گاز خودرو جان یک هموطن را در سمنان گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۵۶۸۰

گاز خودرو جان یک هموطن را در سمنان گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه گازگرفتگی در اثر کار کردن خودرو پراید در محفظه یک کامیونت در حوالی پارک سوکان سمنان متأسفانه باعث جان باختن یک نفر از هموطنان شد.

این فرد روز گذشته خودرویی را از تهران خریداری و آن را در یک کامیونت کرایه‌ای قرار می‌دهد.

گفته می‌شود وی در درون خودرو خوابیده و احتمالاً خودرو را تا ساعت متوالی روشن نگه‌داشته است و همین موضوع سبب شده تا مرگ وی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است گزارش‌های اولیه از سوی مراجع امدادی و نجات حاکی از آن است که وی بر اثر خفگی استنشاق گاز اگزوز خودرو جان خود را از دست داده است.

گفته می‌شود این هم وطن اهل استان‌های شمال شرقی کشور بوده و از سمنان تردد می‌کرده است که این اتفاق تلخ برای وی رخ داد.

کار کردن خودرو در محفظه‌ها دربسته و حتی پارکینگ‌هایی که هوا به خوبی در آن‌ها جریان دارد می‌تواند فضایی این‌چنینی را رقم بزند.

کد خبر 5421740

منبع: مهر

کلیدواژه: گازگرفتگی حادثه صنعت خودروسازی سمنان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن گرگان افتتاح طرح عمرانی آمار کرونا شیوع کرونا جشنواره فیلم فجر عکس استانها تبریز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده

سفارت ایران در پاریس اعلام کرد که ایران از شکایت خود از فرد حمله کننده به بخش کنسولی چشم پوشیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام داشت در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی که در روز جمعه 31 اردیبهشت با پوشیدن جلیقه انفجاری تقلبی و ورود به ساختمان بخش کنسولی فضای رعب و وحشت را برای مراجعین ایرانی و همکاران سفارت ایجاد کرد، سفارت بر این باور است این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی که توسط افراد گروه‌ها و لابی‌های ضد ایرانی ایجاد و دامن زده می‌شود، اقدام مخاطره آمیز و تهدید برانگیز مزبور را انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: با وجود آنکه وی قبلاً در شهریور 1402 اقدام به آتش زدن لاستیک در مقابل بخش کنسولی کرده و توسط دادگاه فرانسه محکوم شده بود، سفارت با در نظر گرفتن شرایط سنی و شکنندگی وضعیت روحی و جسمی این هموطن ایرانی و بر اساس سنت ایرانی و اسلامی رافت و بخشش تصمیم گرفت ضمن عدم پیگیری شکایت قضایی اخیر حتی شکایت پیشین خود مرتبط با پرونده آتش سوزی شهریور 1402 را نیز پس بگیرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با تاکید بر اینکه تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان خانه واقعی همه ایرانیان می‌باشد، ابراز امیدواری نمود که تصمیم مزبور زمینه بازسازی روحی این هموطن برای بازگشت به زندگی عادی خود را فراهم آورد.

روز جمعه گذشته یکی از ایرانیان مقیم که دچار اختلال روانی بوده با وانمود کردن به اینکه مواد انفجاری به خودش بسته است، وارد بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس شده و در روند خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم اختلال ایجاد کرد.

با صحبت‌های انجام‌شده با این فرد نهایتاً قانع شده و بخش کنسولی سفارت را ترک کرده و پس از خروج از ساختمان سفارت ایران نهایتاً پلیس این فرد را دستگیر کرد.

جزئیات حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس/ اختصاصیکنعانی: ایران به اقدام متجاوزانه پاسخ قوی‌تر می‌دهد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان