Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در آیین واگذاری سلولهای خورشیدی گفت: با توجه به اینکه عشایر به دلیل کوچ دسترسی به برق نداشته‌اند با یک ابتکار جدید و با استفاده از فناوری‌های روز نسبت به تأمین برق با استفاده مولد‌های کوچک خورشیدی قابل‌حمل اقدام شد.

اکبر حسن بکلو می گوید: قیمت کل هر پنل خورشیدی ۱۰ میلیون تومان می‌باشد که تنها ۱۰ درصد قیمت تمام‌شده پنل‌ها توسط عشایر پرداخت خواهد شد و مابقی آن توسط شرکت توزیع تأمین اعتبار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: یکی از اولویت‌های مهم در توسعه توجه به زیرساخت‌ها می‌باشد که خوشبختانه در این استان در حوزه برق‌رسانی اقدامات شایسته و قابل توجهی انجام شده است.

محمدصادق معتمدیان می گوید: علی‌رغم شرایط خاص استان مانند صعب‌العبوری و کوهستانی بودن بسیاری از مسیر‌های روستایی، محدودیت‌ها و شرایط ویژه مرزی، اما با تلاش‌های زحمت‌کشان عرصه صنعت برق استان شاهد هستیم که در بسیاری از شاخص‌ها بالاتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلول خورشیدی آذربایجان غربی عشایر آذربایجان غربی تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است

به گزارش خبرنگار مهر گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

کد خبر 6094451 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه