Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت به پایان زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، تیم آلومینیوم اراک یکی از تیم هایی است که تا به این لحظه عملکرد ضعیفی را به ثبت رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ با نزدیک شدن به زمان پایان نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال کشور (۲۳ بهمن ماه) بررسی ها نشان می دهد تیم آلومینیوم به عنوان یکی از تیم هایی که در حال حاضر در جمع مدعیان خودنمایی می کند با وجود نیاز به یارگیری و تقویت در برخی پست ها اما تا به این لحظه عملکرد ضعیفی را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آلومینیوم سازان علیرغم کسب جایگاهی مطلوب در نیم فصل نخست و همچنین عملکرد خوب دفاعی اما در فاز هجومی ضعیف عمل کرده و نمره مورد قبول برای یک مدعی را نمی گیرند به ویژه عدم وجود حداقل دو مهاجم قابل اطمینان در خط حمله این تیم یکی از پاشنه های آشیل اراکی ها است.

اما تنها بازیکنی که تاکنون رسما به جمع شاگردان خطیبی پیوسته مهرداد بایرامی مهاجم سابق شهر خودرو است که در سه فصل اخیر عملکرد ضعیفی داشته و آمار حضور او در لیگ برتر نشان می دهد با وجود بازی در پست مهاجم اما از مجموع ۲۱۲ بازی تنها ۲۷ گل و ۱۰ پاس گل را در کارنامه دارد.

همچنین شنیده می شود میثم آقایی، سجاد آقایی و علی فاتح سه بازیکنی که در نیم فصل کمتر فرصت بازی به به آنها رسید در لیست مازاد سرمربی آلومینیوم سازان قرار گرفته اند و خطیبی تمایلی به ادامه همکاری به آنها ندارد، همچنین گفته می شود امید سینک و حتی محمدامین اسدی نیز در لیست مازاد آلومینیوم قرار دارند هر چند به جز میثم و سجاد آقایی که کنار گذاشتن این دو بردار توسط خطیبی با حاشیه هایی همراه شد در مورد سایر بازیکنان اخبار قطعی در دست نیست.

از طرفی اسماعیل شریفات بازیکن ۳۳ ساله آلومینیوم با عملکرد خوبی که به ویژه در نیم فصل داشت مورد توجه تیم فولاد قرار گرفته بود اما با مخالفت رسول خطیبی با جدایی وی انتقال این بازیکن با تجربه به فولاد منتفی شد.

رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم چندی قبل در یک گفتگویی تلویزیونی با بیان اینکه آلومینیوم بودجه خیلی محدود و کمی نسبت به تیم‌های دیگر دارد گفته بود: لیستی از بازیکنان مدنظر خودمان برای خرید به باشگاه دادیم و لیستی از بازیکنان فعلی تیم که در تیم‌های دیگر می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، ارائه کرده‌ایم. سایر موارد به باشگاه مربوط است و مدیران باید درباره این نفرات تصمیم بگیرند.

وی همچنین با اذعان به اینکه تیمش در بعد هجومی نیاز به تقویت دارد در خصوص تمایل به جذب بازیکن خارجی گفته بود سیاست باشگاه آلومینیوم و هیئت مدیره بر این است که بازیکن خارجی جذب نکنیم.

سرمربی آلومینیوم همچنین اخیرا طی مصاحبه ای با بیان اینکه ما دو بار به باشگاه لیست دادیم اما هیچ باشگاهی در نیم‌فصل حاضر نمی‌شود بازیکن خوبش را به تیم دیگری بدهدگفت: با این وجود مدیران باشگاه با بازیکنان مد نظر کادر فنی صحبت می‌کنند و امیدوارم به نتیجه خوبی برسند. اگر این اتفاق رخ ندهد، با همین بازیکنان جلو می‌رویم و ان‌شاءالله موفق باشیم.

حال اما با توجه به اینکه کمتر از ۷۲ ساعت به پایان زمان نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده باید دید آیا آلومینیوم سازان موفق به جذب بازیکنان جدیدی خواهند شد یا خیر، چراکه با توجه به عدم موفقیت شاگردان خطیبی در کسب پیروزی طی ۶ هفته اخیر که یکی از دلایل آن را باید در ضعف خط حمله تیم جستجو کرد و با وجود اینکه اکثر بازیکنانی که در لیست خروجی احتمالی آلومینیوم قرار گرفته اند در پست مهاجم هستند به نظر می رسد اراکی ها در نیم فصل دوم برای گلزنی با چالش های جدی تری مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نقل و انتقالات نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان