Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، رستم قاسمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی این شهرستان گفت: همه فکر می کردند تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران فلج کننده باشد اما باوجود همه این تحریم ها کشور در حال ساخت و اجرای طرح‌های بزرگ است.

وی افزود: هم اکنون وزارت راه و شهرسازی دو مأموریت بزرگ بر عهده دارد یک توسعه بخش حمل و نقل ریلی هوایی و دریایی که شاهد عقب ماندگی در این حوزه ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموریت دوم نیز در بخش ساخت مسکن است که باید چهار میلیون مسکن محقق شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی آغاز شده است و به‌زودی گام بعدی برای 2 میلیون واحد دیگر برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی برای دو مرحله نهضت ملی مسکن جهت ساخت دو میلیون واحد مسکونی است، تصریح کرد: یک میلیون از این آمار در حال ساخت است که به زودی در سال آینده ساخت یک میلیون دیگر نیز آغاز  و در طی چهار سال، چهار میلیون مسکن تکمیل می شود.

استاندار فارس نیز در سخنانی با اشاره به اینکه نهضت کارخانه های مصالح ساختمانی در استان فارس می تواند زمینه صادرات مصالح را فراهم کند، افزود: رونق گرفتن دانشکده های مهندسی فارس از دیگر دغدغه های ما است که انگیزه برای دانشجویان این رشته ایجاد می کند و بحث مسکن را سرعت می بخشد.

محمد هادی ایمانیه با اشاره به ظرفیت های شهرستان جهرم، افزود: نخلستان ها و مرکبات جهرم از طریق صنایع تبدیلی که صادرات  هوایی آنها در این شهرستان وجود دارد توجه شود و ما امادگی کامل خود را در این حوزه اعلام می کنیم.

سعید کریمی ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در حال حاص در پیک ششم کرونا هستیم و در کشور بیش از ۶۰ هزار مراجعه حضوری به صورت سرپایی و ۴ هزار بستری در روز داریم که تمام نیاز به پشتیبانی و تقویت سیستم بهداشت و درمان دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت نیز در این آیین با اشاره به اینکه  شاهد افتتاح بیمارستانی هستیم که در نوع خود درجه یک و مجهز به تجهیزات با کیفیت است، گفت: به امید خدا آماده خدمت رسانی به مردم است.

سعید کریمی هدف وزارت در دولت جدید عدالت و تعالی نظام سلامت دانست و اظهار داشت: این پروژه بزرگ درمانی نمود یه جهش عالی در حوزه درمان است. با افتتاح این بیمارستان نیاز های درمانی مردم جهرم برطرف و دیگر نیاز به مراجعه به سایر مراکز ندارند.

وی با تاکید این مطلب که در زمینه بیماری ها باید پیشگیری را مقدم بر درمان بدانیم گفت: باید حتما روی بیماری های زمینه ایی مانند دیابت و فشار خون تمرکز شود که ریشه بسیاری از بیماری ها از آنها است. همچنین از اولویت های دیگر وزارت بهداشت تاکید بر پزشک خانواده و ارجاع بیماران به پزشک متخصص است.

کریمی در پایان اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که سیستم بهداشت و درمان در کشور و همین طور استان فارس روز به روز بهتر شود و تعالی پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر نیز در آئین مراسم افتتاح بیمارستان سید الشهداء جهرم گفت: امروز شاهد افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم هستیم که زمین اهدائی آن از سوی برادران خواجه پور از خیرین سلامت شهرستان جهرم است.

محمدرضا رضایی کوچی نقش خیرین جهرمی را در ساخت پروژه های بزرگ چه در حوزه بهداشت، درمان و چه آموزش بسیار پر رنگ دانست. مدیون اقدامات نیک این افراد هستیم.

وی با اشاره به افتتاح مرکز درمان ناباروری حکیم سلمان جهرمی بامتراژ سه هزار متر مربع گفت: اعتبار این مرکز با تجهیزات ۲۵ میلیارد تومان است. با بهره برداری رسیدن این مرکز خدمات ارزنده در زمینه ناباروری و عمل آی وی اف انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره  کلنگ زنی همراه سرای این بیمارستان گفت: اعتبار این همراه سرا توسط خیر سلامت مهندس حقیقت اهداء شده است. امیدواریم در مدت زمان کوتاه ساخته شود و به بهره برداری برسد.

رضایی افزود: ۵۰ درصد تخت های بیمارستانی جهرم در اختیار سایر بیماران از شهرستان ها همجوار است که نشان از ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم عزیز است.

وی با اشاره به بانک زمین های راه و شهرسازی گفت: این بانک زمین ها در کشور بی نظیر است که در سال های پیش رها شده که اکنون با تدبیر وزیر  راه و شهرسازی عملیات ساخت ۴ میلیون واحد مسکن در دو پارت جدا در مدت چهار سال کلید خورده است.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس در ادامه افزود: مقدمات کار فراهم شده است که به امید خدا شاهد شروع ساخت مسکن در کشور باشیم.

وی عنوان کرد:  شهرستان جهرم ظرفیت اتصال به شبکه ریلی کشور دارد و این قابلیت وجود دارد که استان با اتصال به شبکه ریل به سمت آب های خلیج فارس وصل شود.

رضایی کوچی افزود: با افتتاح این بیمارستان به تنهایی نزدیک به ۵۰۰ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است. در ساخت این پروژه عظیم درمانی قدردان مسئولین دانشگاه، پیمانکار و مشاور هستیم.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن احداث یک میلیون مسکن وزیر راه و شهرسازی افتتاح بیمارستان راه و شهرسازی میلیون واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است