Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر انوری گفت: تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی با کمک و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیرین، ادارات و نهادهای مردمی و انقلابی در کرمانشاه توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر انوری امروز پنج شنبه در حاشیه آئین توزیع کمک های مومنانه در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در بحث مواسات و همدلی و همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب امروز رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه در سطح استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه افزود: بر این اساس تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی با کمک و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیرین، ادارات و نهادهای مردمی و انقلابی توزیع می‌شود.

وی ارزش ریالی هر بسته را ۵ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: هر بسته شامل برنج، گوشت، رب گوجه برنگی، روغن و حبوبات است.

انوری خاطر نشان کرد: قرار است این بسته‌ها امروز توسط گروه‌های جهادی بسیج در سطح محلات و پایگاه‌های مقاومت به دست نیازمندان و کسانی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند،  برسد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: این نیازمندان از طریق پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان شناسایی و مشخصات آنها در سامانه که از قبل طراحی شده ثبت شده است که توسط گروه‌های جهادی اقلام بین آنها توزیع می‌شود.

وی از خیرین و نهادهای انقلابی خواست تا همواره در این راه به خصوص در بحث تهیه جهیزیه برای جوانان و رواج ازدواج آسان، سپاه را یاری کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پایگاه های مقاومت مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی