Web Analytics Made Easy - Statcounter



عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دلیل عزل شهاب عزیزی خادم ارائه کرد.

به گزارش فارس، احسان اصولی درباره درخواست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای برگزاری جلسه در راستای عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون اظهار داشت: در طول تقریبا یک سال گذشته، تذکرات و نکاتی به شکل مکتوب و شفاهی در جلسه هیات رییسه در قالب صورتجلسه و داستان‌هایی از این دست گفته شده اما هیچ شاهد و نشانه‌ای مبنی بر اصلاح فرآیند دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان دوستان در همان فضا حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما به نمایندگی از مجمع و دومین رکن عالی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و البته به نمایندگی از مردم ایران و همه هواداران که منتخب مجمع در هیات رییسه هستیم، برخود لازم دانستیم به این مسائل ورود داشته باشیم. روز گذشته درخواست دستور تشکیل جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه را ارائه دادیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: طبق اساسنامه اگر دست کم یک سوم اعضای هیات رییسه درخواست تشکیل جلسه بدهند، رییس فدراسیون موظف است ظرف مدت چهارده روز جلسه‌ای را تشکیل بدهد. البته تعداد اعضای درخواست‌دهنده هیأت رئیسه خیلی بیشتر از یک‌سوم است. در غیر این صورت اعضای هیأت رئیسه راسا برای تشکیل جلسه اقدام کرده و بحث عزل موقت را طبق بند 14 ماده 35 اساسنامه فدراسیون که جزو اختیارات هیأت رئیسه است را انجام خواهند داد.

اصولی عنوان کرد: قطعا در هیأت رئیسه دفاعیات عزیزی خادم را خواهیم شنید، موارد دسته‌بندی شده و آماده‌ خواهد شد. در نهایت هم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده این موضوع خواهد بود. اقدامی که انجام می‌دهیم کاملا قانونی و طبق اساسنامه مصوب در اختیار است. همچنین این اقدام براساس نظرات اعضای مجمع است که در کمتر از یک سال آنها را به ما منتقل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از همه مهمتر دلیل ما برای این درخواست، برخی اتفاقات ناگوار و از همه مهمتر ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس بود. بیم و نگرانی داریم که همین اتفاق برای فوتبال ملی کشورمان رخ بدهد. رفتارهایی که می‌بینیم، ما را بر آن داشت که پیش از وقوع این اتفاق ناگوار برای فوتبال، علاج کار را دیده و به این شکل موضوع را دنبال کنیم. امیدواریم تأثیر این کار سبب اعتلا و سربلندی فوتبال ملی شود.

وی در گفت و گو با شبکه خبر در مورد اینکه با این تفاسیر بحث استیضاح عزیزی خادم به شکل جدی در دستورکار هیأت رئیسه فوتبال است، گفت: از آنجایی که اصطلاحات اساسنامه باید دقیق و حقوقی بیان شود، چیزی به نام استیضاح نداریم بلکه بحث عزل موقت است و این موضوع در مجمع عمومی به رأی گذاشته خواهد شد. اگر مجمع رأی بدهد، عزل دائم خواهد بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد

سیدعباس هاشمی‌منش با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت سید عباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مجتبی شیرزادی ۱۲ رای بدست آورد.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 749701

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم