Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور از تدوین برنامه 4 ساله عملیاتی و اجرایی شهرداری و بررسی آن در صحن شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،سید مومن حسینی در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری نیشابورنیشابور در قالب صدروز تلاش  اظهارکرد: برنامه چهار ساله شهرداری با رویکرد توجه به مناطق محروم که نگاه و شعار اصلی شورای ششم بوده در حال بررسی در صحن شوراست تا بتوانیم خدمات را  به طور یکسان در نقاط مختلف شهر ارائه نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کاهش هزینه های شهرداری از خواسته های شهروندان بوده و در این راستا کمیته کاهش هزینه ها در شهرداری تشکیل شده است.

حسینی در ادامه بروز شدن پرداخت حقوق کارکنان شهرداری، تشکیل هیئت عالی سرمایه گذاری و تدوین 70 بسته سرمایه گذاری و تصویب 4 مورد آن در صحن شورا و افزایش بودجه سازمان فرهنگی را از دیگر فعالیت های شورا و شهرداری نیشابور در این دوره عنوان کرد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابورنیزعنوان کرد: اجرای این پروژه ها در قالب 100 روز کار سختی است و امروز شاهد حضور شهردار و شورایی انقلابی هستیم.

وی با بیان اینکه گذشتگان نیز خیلی وعده ها را برای فعالیت های 100روزه دادند ولی متاسفانه روز به روز شرایط اقتصادی و اجتماعی بدتر شد گفت: این روحیه انقلابی و جهادی باید در همه مجموعه ها بخصوص در سایر دستگاه های اداری نهادینه شود.

ابوطالب جوان افزود: نیت و اراده برای حل مشکلات و گرفتاری های مردم، با نگاه و رویکردی جهادی و انقلابی در مسئولین میسر است.

شهردار نیشابور گفت: از ابتدای شروع به کار، تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

مهندسسید حسن  میرفانی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این شهر، عنوان کرد: یکی از پروژه های معطل مانده از سالیان گذشته در شهر نیشابور، تملک اراضی در مسیرهای مختلف شهری بوده است که امسال بازگشایی این مسیر ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به تملکات مسیر های تقاطع امیر کبیر (ملک مخابرات و ...)، شمال ملاصدرا و اراضی مختلف سطح شهر و همراهی بسیار خوب شورای اسلامی شهر افزود:  توافقات این مسیرها انجام شده و مصوبه شورا نیز گرفته شده و از آغاز بازگشایی این مسیرها با اعتباری افزون بر 350 میلیارد ریال خبر داد.

این مقام شهری همچنین از دیگر موارد در دستور کار شهرداری را تشکیل دبیرخانه شهرهای مسیر هجرت امام رضا(ع) و انعقاد تفاهم نامه با یکی از بهترین مراکز دانشگاهی کشور جهت طراحی شهری مکان رویداد قرائت حدیث فاخر سلسله الذهب عنوان کرد.

میرفانی همچنین افزود: مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر،  برکاهش هزینه ها و تامین منابع مالی مورد نیاز از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی و سایر منابع درآمدی پایدار تاکید دارد و در این راستا با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر پروژه ای 700 میلیارد ریالی را تا پایان سال به سرانجام خواهیم رساند.

وی در ادامه گفت: اعتقاد شهرداری و شورای اسلامی شهر بر برون سپاری فعالیت ها و چابک شدن سیستم شهرداری است که مجموعه شهرداری را به سمتی پیش ببریم که به یک مجموعه چابک نظارتی و حاکمیتی که تنها بحث نظارت را داشته باشد، تبدیل شود.

شهردار نیشابور در پایان ضمن قدردانی از همراهی های اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش کارکنان شهرداری اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها با همراهی بسیار خوب شورای اسلامی شهر و  تلاش‌های بی‌دریغ و جهادی کارکنان خدوم شهرداری نیشابور در همه بخش‌ها و سازمان‌ها میسر شده است.

گفتنی است پروژه های شهرداری نیشابور در قالب عملکرد صد روز تلاش با اعتباری افزون بر 260 میلیارد ریال و همچنین افزون بر 350 میلیارد ریال جهت بازگشایی معابر شهری به بهره برداری رسید و از از کارت بلیت مزین به تصاویر  شهدای مدافع حرم شهرستان رونمایی شد.

سردار شهید محسن قاجاریان، شهید سید علی منصوری، شهید هادی علوی نسب، شهید احمد رضایی، شهید رسول خلیلی، شهید محمد اسدی، شهید محمد حسین عزیز آبادی، شهید زاده اکبر، برادران شهید مصطفی و مجتبی بختی و شهید حسین محرابی، 11 شهید مدافع حرم شهرستان نیشابور هستند كه کارت بلیت ها به  تصاویر این شهدای گرانقدر مزین شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه عملیاتی و اجرایی شهرداری نیشابور تدوین شده است شورای اسلامی شهر شهرداری نیشابور بهره برداری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت : HSE یک پروژه کنار پروژه‌های دیگر نیست ، HSE یک رویکرد است که در تمام پروژه‌ها اجرا می‌شود و باید به اصول و مبانی آن توجه کنیم ، احترام به HSE احترام به کارکنان و شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا. سعید ابراهیمی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش اهمیت، نقش و جایگاه HSE در مدیریت شهری اظهار کرد : این همایش در ادامه فعالیت کارگروه HSE با هدف افزایش آگاهی و توانمندی در این عرصه برنامه‌ریزی شده است .

وی با اشاره به شعار سال در بیانات مقام رهبری افزود: دو کلید واژه جهش تولید و مشارکت مردم در این شعار وجود دارد که عامل اصلی جهش تولید، نیروی انسانی است و در این راستا بهره‌وری نیروی کار مطرح شود که اگر آن را ارتقا دهیم، منجر به رشد تولید می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در عرصه مشارکت مردم نیز نوع نگاه ما در تکالیف، تصدی‌گری و تولی‌گری مهم است ادامه داد: لفظ کارگر مقدس است و بار معنایی و ارزش دارد، همه مدیران در این عرصه باید کار کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: در حوزه شهری و در مجموع در شهرداری و سازمان‌های وابسته جامعه ۲۰ هزار نفری در شهر فعالیت می‌کنند که سلامت و ایمنی آن‌ها بسیار مهم است، از سوی دیگر مردمی که در این شهر زندگی می‌کنند در معرض فعالیت‌های ما و تأثیر آن قرار می‌گیرند.

ابراهیمی با بیان اینکه HSE نظام مدیریتی و یک سیستم شامل ابزارها، روش‌ها و رویکردها است که سه هدف ایمنی ، سلامت و محیط زیست را در بردارد، اظهار کرد: HSE یک پروژه کنار پروژه‌های دیگر نیست ، HSE یک رویکرد است که در تمام پروژه‌ها اجرا می‌شود و باید به اصول و مبانی آن توجه کنیم .

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه احترام به HSE احترام به کارکنان و شهروندان است، افزود: هدف کلان برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است و ششمین هدف خرد آن مباحث HSE است ، در این راستا کارگروه HSE نیز در شهرداری تشکیل شده است .

وی ادامه داد: پیش از تشکیل این کارگروه در مجموعه شهرداری و مناطق پانزده‌گانه اقدامات در این حوزه انجام می‌شد، اما شاهد نبود یکپارچگی در اهداف و وظایف بودیم، با تشکیل این کارگروه این موضوع را به نظام مبتنی بر اصول و رویه در همه بخش‌ها تبدیل کردیم.

ابراهیمی با اشاره به قوانین بالادستی کشور در این موضوع ادامه داد: گروه ۴۰ نفره در کارگروه HSE به موضوعاتی همچون آموزش ، تحلیل حوادث ، شناسایی عدم انطباق‌ها در ریسک ساختمانی شهرداری و … می‌پردازند .

وی افزود : تعیین و انتخاب مشاور برای فرآیند HSE با هدف احصا و شناسایی ابهامات این فرآیند و استقرار نظام HSE در یکی از مناطق و سازمان به عنوان هدف‌گذاری در سال‌جاری ، دو پروژه‌ای است که امسال به آن ورود می‌کنیم .

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با تقدیر از سازمان‌های برتر شهرداری که عملکرد موفقی در حوزه HSE دارند تصریح کرد: سال جاری برای بیمه جامع شهروندی مناقصه برگزار کردیم که نرخ آن از سال قبل پایین‌تر است، زیرا شرکت برنده شاخص خسارت را کمتر ارائه کرده بود که باید با آنالیز بدانیم چقدر به عملکرد ما در این حوزه بازمی‌گردد.

کد خبر 749995

دیگر خبرها

  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند