Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منتقدان سینما روزانه در نظرسنجی ایرنا به فیلم‌های اکران شده در چهلمین جشنواره فیلم فجر ستاره می‌دهند، هر کدام از منتقدان می‌توانند رضایت نسبی خود را از آثار سینمایی با تعداد ستاره‌ها از یک تا پنج مشخص کنند. این نظرسنجی هر روز در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر می‌شود. نتایج نهایی و رده‌بندی پس از پایان اکران‌ها، آخرین روز جشنواره (جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰) اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تا پایان روز دهم جشنواره، فیلم‌های بیرو ساخته مرتضی علی عباس میرزایی، مرد بازنده ساخته محمدحسین مهدویان، شادروان به کارگردانی حسین نمازی، علفزار ساخته کاظم دانشی، برف آخر به کارگردانی امیرحسین عسکری، لایه‌های دروغ به کارگردانی رامین سهراب، ملاقات خصوصی ساخته امید شمس، ماهان به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی، بی‌مادر ساخته سیدمرتضی فاطمی، دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی، هناس ساخته حسین دارابی و شب‌طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، نگهبان شب ساخته رضا میرکریمی، موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر، بی‌رویا ساخته آرین وزیردفتری و بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی، شهرک ساخته علی حضرتی و ۲۸۸۸ ساخته مشترک کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری،  ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی و خائن‌کشی ساخته مسعود کیمیایی اکران شده است.

ایرنا از منتقدان سینما، درباره فیلم خائن‌کشی که بیستمین فیلم اکران شده در جشنواره و دومین فیلم روز دهم - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - بود، نظرسنجی کرده است که از نظر تعداد ستاره‌های اعطا شده نتایج نشان می‌دهد این فیلم توانست با  از  ۲۸.۵ ستاره را از  ۱۷ منتقد دریافت کند و رقابت نزدیکی را برای کسب جایگاه ۱۰و ۱۱ جدول با فیلم ضد که همان روز اکران شد، داشته باشد.

این در حالی است که تا روز نهم موقعیت مهدی (با ۵۱.۵ ستاره) صدرنشین است؛ ملاقات خصوصی (۴۷.۵ ستاره) در جایگاه دوم، علفزار (با ۴۵.۵ ستاره) در رتبه سوم و نگهبان شب (با ۴۵ ستاره) در جایگاه چهارم در میان ۲۰ فیلم اکران شده تاکنون، قرار دارند. فیلم‌های ماهان (با ۷ ستاره) و لایه‌های دروغ (با ۷.۵ ستاره) در انتهای جدول رده‌بندی فیلم‌های اکران شده هستند و همچنان عنوان کم‌فروغ‌ترین ستاره‌های منتقدان را برای خود حفظ کرده‌اند.

اکنون ۲ روز تا پایان جشنواره چهلم باقی مانده و ۲ فیلم دیگر (درب و نمور) برای اکران و نظرسنجی پیش روی منتقدان سینما است؛ تعداد ستاره‌های اعطایی منتقدان تا روز دهم اکران‌ها و میانگین ستاره‌های ثبت شده برای هر فیلم نشان می‌دهد از ۲۰ فیلم اکران شده فقط ۵ فیلم موقعیت مهدی، ملاقات خصوصی، علفزار و نگهبان شب توانستند رضایت نسبی منتقدان را تقریبا جلب کنند و ستاره‌های آنها از مرز ۴۵ ستاره بگذرد.

بر اساس حروف الفبا به ترتیب، جبار آذین، امیر اهوارکی، علیرضا بهرامی، علیرضا پورصباغ، شاهین شجری‌کهن، مهرزاد دانش، سیدرضا صائمی، بهمن عبداللهی، سحر عصر آزاد، آنتونیا شرکا، آرش فهیم، جعفر گودرزی، امیررضا مافی، امید معلم، محمدرضا مقدسیان، ایزد مهرآفرین و مصطفی وثوق‌کیا در نظرسنجی فیلم بدون قرار قبلی شرکت کردند.

در این نظرسنجی دو منتقد هیچ ستاره به خائن‌کشی ندادند در حالی که یک منتقد ۰.۵ستاره، چهار منتقد یک ستاره و دو منتقد دیگر هم  ۱.۵ ستاره برای فیلم مسعود کیمیایی ثبت کرده‌اند، همچنین چهار منتقد ۲ ستاره، یک‌ منتقد ۲.۵ستاره و یک منتقد ۳ستاره و یک منتقد ۳.۵ ستاره و یک منتقد دیگر هم ۴ستاره به خائن‌کشی اعطاکردند.هیچکدام از منتقدان، این فیلم را شایسته دریافت پنج ستاره ندانستند.

در فیلم خائن‌کشی، گروهی می‌خواهند از بانک ملی دزدی کنند. در روزی که قرار است بعدازظهر کسوف شود و تهران در روز، شب شود و دوباره به روز برگردد. مهدی، شاهرخ، گیو، اطلس، دزدان ظاهری بانک هستند. اما این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق می‌خواهند.

بر اساس میانگین ستاره‌های ثبت‌شده منتقدان در  ۱۰ روز برگزاری جشنواره

در میان فیلم‌های اکران شده تا روز دهم جشنواره بر اساس امتیاز میانگین، موقعیت مهدی با ۳.۱۲، نگهبان شب با ۲.۸۱، علفزار با ۲.۷، ملاقات خصوصی با ۲.۵۶، برف آخر با ۲.۵۳ در جایگاه اول تا پنجم قرار دارند. همچنین در این رده‌بندی فیلم‌های بدون قرار قبلی با ۲.۴۴، مردبازنده با ۲.۳۸ و دسته دختران با ۲.۲۸ شادروان با ۱.۹۷ ، شب طلایی با ۱.۷۸، رتبه ششم تا دهم را میانگین ستاره‌های منتقدان سینما را به خود اختصاص داده‌اند. فیلم‌های ضد و خائن‌کشی با ۱.۶۷ به صورت مشترک در جایگاه یازدهم و فیلم‌های  ۲۸۸۸ با ۱.۶۵ ، شهرک با ۱.۵۳ ، بی‌رویا با ۱.۵۲ بی‌مادر با ۱.۴۳، بیرو با ۱.۳۸، هناس با ۱.۳۷، لایه‌های دروغ با ۰.۴۳ و ماهان ۰.۴ در جایگاه دوازدهم تا بیستم این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

بیرو ۲۶.۵ ستاره

فیلم بیرو که به عنوان نخستین فیلم و در افتتاحیه چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد در نظرسنجی اول خبرگزاری ایرنا با ستاره‌های کم فروغ منتقدان سینما مواجه شد. در این نظرسنجی ۷منتقد یک ستاره و ۷ منتقد دیگر دو ستاره، یک منتقد ۲.۵ ستاره و یک منتقد سه ستاره و دو منتقد به فیلم بیرو که مرتضی علی عباس میرزایی آن را کارگردانی کرده، هیچ ستاره‌ای ندادند. بیرو از این گروه منتقدان ۴ و ۵ ستاره دریافت نکرد.

مرد بازنده ۳۹.۵ ستاره

فیلم مرد بازنده دومین نظرسنجی از منتقدان بود و توانست از چهار منتقد یک ستاره، از سه منتقد دیگر ۱.۵ ستاره و از دو منتقد ۲ ستاره دریافت کرد. دو منتقد نیز به مرد بازنده ۲.۵ ستاره اعطا کردند؛ این فیلم موفق شد از چهار منتقد هم ۳ ستاره و از دو منتقد دیگر سینما ۳.۵ ستاره دریافت کند. هیچ‌کدام از منتقدان این گروه به فیلم محمدحسین مهدویان ۴ و ۵ ستاره ندادند.

شادروان ۳۴.۵ ستاره

فیلم شادروان که سومین فیلم اکران شده جشنواره چهلم است، توانست از پنج منتقد یک ستاره، از سه منتقد دیگر ۱.۵ ستاره، از پنج منتقد ۲ ستاره و از دو منتقد دیگر ۳ ستاره دریافت کند؛ البته این فیلم بر خلاف بیرو و مرد بازنده توانست از یک منتقد ۴ ستاره و از یک منتقد دیگر ۵ ستاره دریافت کند و مجموع ستارگان خود را به ۳۳.۵ برساند. البته یک منتقد هم به ساخته حسین نمازی هیچ ستاره‌ای نداد.

علفزار ۴۵.۵ ستاره

فیلم علفزار که چهارمین فیلم اکران شده جشنواره است توانست از دو منتقد ۱.۵ ستاره، از دو منتقد ۲ ستاره و از سه منتقد دیگر ۲.۵ ستاره به فیلم علفزار دریافت کند؛ ۹ منتقد به فیلم ساخته کاظم دانشی ۳ ستاره دادند و فقط یک منتفد این فیلم را شایسته ۴ ستاره دانست. هیچ‌کدام از منتقدان در این نظرسنجی به علفزار یک ستاره و ۵ ستاره ندادند.

برف آخر ۴۱.۵ ستاره

فیلم برف آخر که پنجمین فیلم اکران شده جشنواره است توانست از چهار منتقد یک ستاره، از یک منتقد ۱.۵ ستاره دریافت کند. سه منتقد هم ۲ ستاره و چهار منتقد دیگر ۲.۵ ستاره به فیلم برف آخر اعطا کردند؛ یک منتقد هم به فیلم ساخته امیرحسین عسگری ۳ ستاره داد. این در حالی است که سه منتقد به این فیلم ۴ ستاره دادند و یک منتقد هم در این نظرسنجی، به برف آخر ۵ ستاره داده است.

لایه‌های دروغ ۷.۵ستاره

فیلم لایه‌های دروغ ششمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم، در این نظرسنجی از  ۹ منتقد هیچ ستاره‌ای دریافت نکرد، پنج منتقد فقط نیم‌ستاره، یک منتقد یک ستاره و دو منتقد هم ۲ ستاره برای این فیلم اکشن ثبت کردند. هیچ‌کدام از منتقدان فیلم ساخته رامین سهراب را شایسته دریافت سه، چهار و پنج ستاره ندانستند.

ملاقات خصوصی ۴۷.۵ ستاره

فیلم ملاقات خصوصی هفتمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم، در این نظرسنجی توانست از میان ۱۷منتقد، از یک منتقد ۱.۵ ستاره، از چهار منتقد ۲ ستاره و از یک منتقد دیگر ۲.۵ ستاره دریافت کرد؛ پنج منتقد هم به فیلم ساخته امید شمس ۳ ستاره داده اند. این در حالی است که یک منتقد ۳.۵ ستاره و سه منتقد ۴ ستاره و یک منتقد هم پنج ستاره به این فیلم دادند. همچنین هیچکدام از منتقدان این فیلم را شایسته اعطای یک ستاره ندانستند و یک منتقد هم هیچ ستاره‌ای به ملاقات خصوصی نداده است.

ماهان ۷ستاره

فیلم ماهان که هشتمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است، در این نظرسنجی توانست از میان ۱۷منتقد، از  ۱۰ منتقد هیچ ستاره ای دریافت نکرد، و فقط دو منتقد نیم ستاره، چهار منتقد یک ستاره، و یک منتقد ۲ ستاره برای ساخته حمید شاه‌حاتمی ثبت کردند.

بی‌مادر ۲۳.۵ستاره

فیلم بی‌مادر که نهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است، در این نظرسنجی توانست از میان ۱۷منتقد، از سه منتقد ۰.۵ ستاره، از پنج منتقد یک ستاره و از سه منتقد دیگر ۱.۵ ستاره دریافت کند. پنج نفر از این گروه منتقدان به فیلم سیدمرتضی فاطمی ۲ ستاره و یک نفر دیگر هم ۲.۵ ستاره اعطا کردند. هیچ کدام از این ۱۶ منتقد فیلم بی‌مادر را شایسته ثبت سه، چهار و پنج ستاره ندانستند.

دسته‌ دختران ۳۷.۵ ستاره

فیلم دسته دختران که دهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است، در این نظر سنجی توانست از میان ۱۷منتقد، یک منتقد ۰.۵ ستاره، دو منتقد یک ستاره و دو منتقد هم ۱.۵ ستاره به فیلم دسته دختران داده اند، این در حالی است که چهار منتقد ۲ ستاره، سه منتقد ۲.۵ ستاره و سه منتقد دیگر ۳ ستاره برای ساخته منیر قیدی ثبت کردند، اگر چه یک منتقد ۴ ستاره و یک منتقد ۴.۵ ستاره به این فیلم اعطا کردند، اما هیچکدام از منتقدان دسته دختران را شایسته دریافت ۵ ستاره ندانست.

هناس ۲۴.۵ ستاره

فیلم هناس که یازدهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است، در این نظر سنجی توانست در میان ۱۷منتقد، از سه منتقد ۰.۵ ستاره، از پنج منتقد یک ستاره و از چهار منتقد هم ۱.۵ ستاره دریافت کند، این در حالی است که یک منتقد ۲.۵ ستاره ، دو منتقد ۳ستاره، و یک منتقد هم ۳.۵ ستاره برای ساخته حسین دارابی داده‌اند، همچنین در این نظرسنجی یک منتقد هیچ ستاره‌ای به هناس نداده و  هیچکدام از منتقدان نیز این فیلم را شایسته دریافت سه، چهار و پنج ستاره ندانستند.

شب‌ طلایی ۳۰.۵ ستاره

فیلم شب طلایی که دوازدهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است، در این نظرسنجی توانست در میان ۱۷منتقد، از دو منتقد ۰.۵ ستاره، از یک منتقد یک ستاره و از پنج منتقد هم ۱.۵ ستاره دریافت کند، این در حالی است که پنج منتقد ۲ ستاره، سه منتقد ۲.۵ ستاره، برای ساخته یوسف حاتمی‌کیا ثبت کردند، اگر چه یک منتقد ۳.۵ ستاره به این فیلم اعطا کرده است، اما هیچکدام از منتقدان شب طلایی را شایسته دریافت سه، چهار و پنج ستاره ندانستند.

نگهبان شب با ۴۵ ستاره

فیلم نگهبان شب که سیزدهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است در این نظرسنجی توانست در میان ۱۷منتقد، از یک منتقد ۰.۵ ستاره، از سه منتقد ۲ ستاره و از پنج منتقد هم ۲.۵ ستاره دریافت کند، این در حالی است که دو منتقد ۳ ستاره، دو منتقد ۳.۵ ستاره، و دو منتقد دیگر ۴ ستاره برای ساخته رضا میرکریمی ثبت کردند، اگر برای نخستین بار یک منتقد ۵ ستاره به یک فیلم در این دوره اعطا کرده است، یک منتقد هم هیچ ستاره ای به این فیلم داده است؛  اما هیچکدام از منتقدان به نگهبان شب یک ستاره نداده‌اند.

موقعیت مهدی با ۵۱.۵ ستاره

فیلم موقعیت مهدی که چهاردهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است در این نظرسنجی توانست از میان ۱۷منتقد، از یک منتقد یک ستاره، از منتقد ۱.۵ ستاره، از دو منتقد ۲ ستاره و از دو منتقد هم ۲.۵ ستاره دریافت کند، این در حالی است که چهار منتقد ۳ ستاره، یک منتقد ۳.۵ ستاره، و پنج منتقد دیگر ۴ ستاره برای ساخته هادی حجازی‌فر ثبت کردند، هیچکدام از منتقدان به این فیلم پنج ستاره نداده‌اند.

بی‌رویا با ۲۶ ستاره

فیلم بی‌رویا که پانزدهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است در این نظرسنجی توانست از میان ۱۷ منتقد از یک منتقد ۰.۵ ستاره، از سه منتقد یک ستاره و از پنج منتقد هم ۱.۵ ستاره دریافت کند، این در حالی است که پنج منتقد ۲ستاره و دو منتقد هم  ۲.۵ ستاره، برای ساخته آرین وزیردفتری ثبت کردند، از میان منتقدان یک نفر هیچ ستاره‌ای به این فیلم داده است و بی‌رویا نتوانست از این گروه منتقدان سه، چهار و پنج ستاره دشت کند.

بدون‌ قرار قبلی ۴۱.۵ ستاره

فیلم بدون قرار قبلی که شانزدهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است در این نظرسنجی توانست از میان ۱۷ منتقد از یک منتقد یک ستاره و از یک منتقد هم ۱.۵ ستاره دریافت کند، این در حالی است که چهار منتقد ۲ستاره و چهار منتقد هم  ۲.۵ ستاره، برای ساخته بهروز شعیبی ثبت کردند، سه منتقد سه ستاره، دو منتقد ۳.۵ ستاره و یک منتقد هم چهار ستاره به این فیلم اعطا کرده اند. هیچکدام از منتقدان بدون قرار قبلی را شایسته دریافت پنج ستاره ندانستند.

شهرک با ۲۶ ستاره

فیلم شهرک که هفدهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است در این نظرسنجی توانست از میان ۱۷منتقد از چهار منتقد یک ستاره، از پنج منتقد دیگر هم ۱.۵ ستاره دریافت کند. در حالی که  ۶ منتقد دو ستاره و یک منتقد هم  ۲.۵ ستاره برای شهرک ثبت کردند، هیچکدام از منتقدان، این فیلم را شایسته سه، چهار و پنج ستاره ندانستند. و یک منتقد هم به ساخته علی حضرتی هیچ ستاره‌ای اعطا نکرد.

۲۸۸۸ با ۲۸ ستاره

فیلم ۲۸۸۸ که هجدهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است در این نظرسنجی توانست از میان ۱۷منتقد از یک منتقد ۰.۵ ستاره، از پنج منتقد یک ستاره، از یک ستاره ۱.۵ستاره ، از پنج منتقد دیگر هم ۲ ستاره دریافت کرد. در حالی که  ۲منتقد ۲.۵ ستاره و دو منتقد دیگر ۳ ستاره برای شهرک ثبت کردند، هیچکدام از منتقدان، این فیلم را شایسته دریافت چهار و پنج ستاره ندانستند و یک منتقد هم به ساخته کیوان علی‌محمدی و علی اکبر حیدری هیچ ستاره‌ای اعطا نکرد.

ضد با ۲۸.۵ ستاره

فیلم ضد که نوزدهمین فیلم اکران شده در جشنواره چهلم است در این نظر سنجی از میان ۱۷ منتقد، از ۷منتقد یک ستاره، یک منتقد ۱.۵ ستاره، از دو منتقد دیگر ۲ ستاره دریافت کرده است. در حالی که چهار منتقد ۲.۵ ستاره و دو منتقد دیگر ۳ ستاره به ساخته امیرعباس ربیعی اعطا کرده‌اند، اما هیچکدام از منتقدان، این فیلم را شایسته دریافت چهار و پنج ستاره ندانستند. همچنین یک منتقد هیچ ستاره‌ای به ضد نداده است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور۲۲  فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۰ فیلم در بخش فیلم کوتاه و ۸ فیلم در بخش مستند از ۱۱ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار می‌شود.

فیلم‌های این دوره از جشنواره در سینماهای ۳۱ استان در سراسر کشور اکران خواهد شد.

برچسب‌ها بیرو علف زار شادروان بی مادر هناس شب طلایی هادی حجازی فر بی رویا 2888 شهرک محمدحسین مهدویان حسین دارابی خبرگزاری ایرنا مسعود کیمیایی بهروز شعیبی جشنواره فیلم فجر رضا میرکریمی جعفر گودرزی محمد حسین مهدویان مسعود نقاش زاده جشنواره ‌های فجر سید رضا صائمی ماهان امید شمس پروندهٔ خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرو علف زار شادروان بیرو علف زار شادروان بی مادر هناس شب طلایی هادی حجازی فر بی رویا شهرک محمدحسین مهدویان حسین دارابی خبرگزاری ایرنا مسعود کیمیایی بهروز شعیبی جشنواره فیلم فجر رضا میرکریمی جعفر گودرزی محمد حسین مهدویان مسعود نقاش زاده جشنواره های فجر ماهان امید شمس فیلم را شایسته دریافت منتقد ۲ ستاره ستاره به این فیلم منتقد ۲ ۵ ستاره ستاره برای ساخته جشنواره فیلم فجر کدام از منتقدان چهلمین جشنواره هیچ ستاره ای منتقد ۱ ۵ ستاره دو منتقد دیگر بدون قرار قبلی منتقدان سینما یک منتقد هم لایه های دروغ چهار منتقد چهار منتقد ملاقات خصوصی حسین مهدویان یک منتقد هم ۵ ستاره فیلم چهار منتقد ۲ منتقد دیگر ۲ موقعیت مهدی دسته دختران هیچ کدام یک منتقد فیلم ساخته مرد بازنده اعطا کردند منتقد هم ۲ ۵ ستاره دو منتقد ۳ اعطا کرده نگهبان شب ثبت کردند ۷ ۵ ستاره شب طلایی داده اند خائن کشی ۱۷ منتقد ستاره ها رده بندی فیلم بی ۷ منتقد منتقد ۴ بی مادر ۴ ستاره برف آخر بی رویا روز دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند

هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی برنامه‌های نامزدهای دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش مردمی، بخش ویژه، اصلی و ... معرفی کرد.

نامزد‌های دریافت جایزه در بخش پادپخش

۱ اینجا، خط مقدم سید علیرضا ابراهیمی جاوید

۲ پدر راضیه مرادی

۳ سقوط هیتلر از دیدگاه مدیریت مجید موسوی

۴ غصه‌ها قصه میشوند... آرزو محرومی نوش آبادی

۵ من فاطمه هستم سعید غزنوی

نامزد‌های دریافت جایزه در بخش گزارشی

۱ امیر آتش سجاد باغ شیخی

۲ ایران، خاک عاشقان آرزو محرومی نوش آبادی

۳ تقلا یاسمن سرلک

۴ ره آورد شهربانو شعبانپور

۵ نشان افتخار سعید غزنوی

نامزد‌های دریافت جایزه در بخش روایی

۱ آخِر مجلس نونا معظمی گودرزی

۲ خ مثل خواندن یاسمن نادعلی

۳ شوق زندگی محمدامین امیدیان

معرفی نامزد‌های دریافت جایزه در بخش ویژه سومین جشنواره پژواک

۱ مرکز فارس بر-انجیر خدایار رنجبر

۲ رادیو ایران خاص باشید متین السادات فیروزی

۳ مرکز خراسان جنوبی گلچین مهدی امیرآبادی زاده

۴ مرکز کیش مزرعه ماهی راحله اکبری

نامزد‌های دریافت جایزه بخش مشارکت اجتماعی

ردیف شبکه عنوان اثر نام نام خانوادگی

۱ رادیو معارف انتخابات عبدالله راضی

۲ مرکز اصفهان بازخوانی لیلا عسکری

۳ مرکز خراسان جنوبی نماینده‌ی آقا فاطمه زهرا روزی

نامزد‌های دریافت جایزه بخش پهلوی از ظهور تا سقوط

ردیف شبکه عنوان اثر نام نام خانوادگی

۱ رادیو پیام اینجا لندن ساعت دقیقا ۱۲ نیمه شب مریم دشتبان

۲ رادیو معارف خط پایان محسن مومنی

۳ رادیو فرهنگ رضاشاه از ظهور تا سقوط سیدحامد موسوی

۴ رادیو ایران مستند ایران-۳۲۵ روز مریم هدیه لو

نامزد‌های دریافت جایزه بخش زن ایرانی نماد توانایی

ردیف شبکه عنوان اثر نام نام خانوادگی

۱ رادیو ایران خواهر طاهره فرشته لطفی

۲ رادیو سلامت قصه‌ی فرزاد و مادرم سهیلا باقری

۳ مرکز آذربایجان شرقی کیمیا اکرم رضائی آقامیرلو

۴ مرکز ایلام من یک زن ایرانی هستم اسما استخری

نامزد‌های دریافت جایزه بخش افول غرب و نقد غرب زدگی

ردیف شبکه عنوان اثر نام نام خانوادگی

۱ مرکز آذربایجان شرقی آیدل فریبا رضائی آقامیرلو

۲ رادیو صبا خاکستر نشین کیاوش کمالی‌فر

۳ رادیو ایرانصدا کانگرو آتی جان افشان

۴ رادیو گفتگو نماز شکسته در تگزاس مهسا غیاثوند

نامزد‌های دریافت جایزه بخش حادثه تروریستی کرمان

۱ مرکز یزد الهی.. گاهی.. نگاهی مریم تقی زاده

۲ مرکز ایلام روی بال فرشته مریم امینی

۳ رادیو ایرانصدا کرمان، چون کوه سینا شاملو جانی بیک

۴ مرکز کرمان مثل قاسم مهدیه چمن رسان

گفتنی است نامزد‌های موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق پس از پایان داروی اعلام می‌شوند 

معرفی نامزد‌های دریافت جایزه در بخش اصلی سومین جشنواره پژواک

۱ مرکز خراسان جنوبی چریک پیر عقیله پاک

۲ رادیو اقتصاد دیوار مریم یوسفی پور

۳ رادیو ورزش سوی حمید حمید -حسن بهمنی-عبدالهاشم پور

۴ مرکز کردستان یک روز با عشق و نفرت محمد کریم نژاد

فهرست نامزد‌های دریافت جایزه پیشرفت

ردیف شبکه عنوان اثر نام نام خانوادگی 

۱ رادیو اقتصاد ایران من لیلا امیدیگانه

۲ رادیو سلامت رو به رشد سید حسین رضوی

۳ رادیو معارف کمان ایران عبدالله راضی

۴ مرکز اصفهان کلانشهر منجمد لیلا عسکری

فهرست نامزد‌های دریافت جایزه سلامت

۱ رادیو ایران شرم متین السادات فیروزی

۲ مرکز خراسان رضوی معلم خاموش سارا اکبری

۳ مرکز گلستان من از این صدا بدم میاد سونیا سعادت فر

۴ رادیو نمایش یکی بود... هنوزم هست مریم سپهراد

فهرست نامزد‌های دریافت جایزه سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده

۱ مرکز آذربایجان شرقی شیدا زهرا نوروزی

۲ مرکز زنجان قلب قرمز مهناز عالمی

۳ مرکز یزد کوک حسین شفیع

۴ رادیو ایران من یک مادر هستم زهره سربازی

۵ مرکز کرمانشاه میخک‌های شاهو فاطمه حیدری مشهور

فهرست نامزد‌های دریافت جایزه جهاد تبیین و هدایت فرهنگی

۱ رادیو جوان آی ام نادر (I am Nader) لیدا عرفانیان

۲ مرکز سمنان ثریا مهران مجیدپناه

۳ مرکز گیلان صادق بهرام نوری

۴ رادیو جوان کلاه خود حامد مرادیان

۵ رادیو ایران مهندس سیده زهرا صالحی

فهرست نامزد‌های دریافت جایزه پاسداشت زبان فارسی

۱ مرکز خراسان جنوبی آوای کار هانیه پیرامی

۲ رادیو معارف گنجینه نائب صالحی گوجانی

۳ رادیو تهران محمد علی بهمنی نیکو یوسفی

۴ مرکز کیش موسیقی مقامی ایران (نوایی) محمد چگنی

۵ رادیو صبا یادم تو رو فراموش مژگان فرزین

فهرست نامزد‌های دریافت جایزه سرمایه اجتماعی 

۱ مرکز خراسان رضوی زخمه‌های عاشقی رضا سلیمانی

۲ رادیو دزفول مثلث عشق امیر ارسلان عموزاده

۳ رادیو صبا نشان شریف نیلوفر قاسمی پور

۴ رادیو صبا نهنگ محسن شاهمرادی

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی