Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۳ طرح مخابراتی و فاز نخست پروژه روشنایی ورودی تربت حیدریه با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد روحی رییس اداره برق تربت حیدریه صبح امروز در آئین افتتاح فاز نخست پروژه روشنایی ورودی شهر تربت حیدریه اظهار کرد: همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه روشنایی ورودی شهر تربت حیدریه از سمت مشهد به طول چهار کیلومتر و با هزینه بری ۳۰ میلیارد ریال تا میدان انقلاب به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این پروژه ۸ کیلومتری با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال که با پیگیری نماینده مجلس از محل اعتبارات وزارت نیرو تامین شده در دو فاز طراحی شده که فاز نخست آن امروز بطول چهار کیلومتر تا میدان انقلاب به بهره برداری رسید.

روحی گفت: فاز دوم این پروژه از میدان انقلاب تا پل کنار گذر خواهد بود که در کنار اجرای پروژه روشنایی ورودی تربت حیدریه به سمت زاوه به میزان یک کیلومتر تا ابتدای تابستان سال آینده تکمیل می شود.

رییس شرکت برق تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در این پروژه از بهترین نوع پایه های فلزی ساخت کارگاه اصفهان و چراغ های ال ای دی ۱۵۰ وات که ماندگار است.استفاده شده است.

افتتاح پروژه روشنایی بولوار خرمشهر.پروژه روشنایی مسکن مهر با اعتبار چهار میلیارد تومان، بهسازی شبکه فرسوده ۲۵ روستا با اعتبار چهار میلیارد تومان، بهسازی و نوسازی ناوگان خودرویی شرکت برق با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بخشی از پروژه های سال‌جاری شرکت بود بود که روحی به آن اشاره کرد.

افتتاح ۲۳ طرح مخابراتی

مهرانفر، رییس شرکت مخابرات تربت حیدریه از افتتاح ۲۳ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و افزود: این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار همراه اول به سرانجام رسیده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۱ هزار مشترک تلفن ثابت فعال داریم که ۷۵ هزار به مردم واگذار شده و مابقی در حال واگذاری است.

مهرانفر با اشاره به اینکه ۲۶ هزار ADSL نصب شده که از این تعداد ۲۰ هزار واگذار و مابقی در حال نصب است، گفت: ضریب نفوذ تلفن بالای ۱۰۰ درصد می باشد و پوشش تماس موبایلی با ۹۲ سایت ۹۹ درصد است.

وی افزود: از این تعداد ۴۸ سایت با امکانات G4 در داخل شهرها و ۵۴ سایت با امکانات G2 در روستاها راه اندازی شده است.

رییس شرکت مخابرات تربت حیدریه گفت: ۴۴ سایت موبایل روستایی شهرستان امکانات دیتا ندارند و با توجه به مطالبه همه مردم نیاز است تا از محل اعتبارات دولتی نیز تجهیز شوند.

دوربین های ثبت تخلف سال آینده در تربت حیدریه راه اندازی می شود

محسن قندهاری، سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهری تربت حیدریه در آئین افتتاح پروژه های شهری و بروزرسانی دوربین های نظارتی با بیان اینکه برای راه اندازی زیر ساخت دوربین های نظارتی و ترافیکی تاکنون یک میلیارد تومان هزینه شده، گفت: در حال حاضر و با راه اندازی دوربین شماره شش در میدان ۲۲ بهمن تعداد دوربین های نظارتی این شهر به ۶ دوربین افزایش یافت.

وی افزود: تا پایان سال دو دوربین نظارتی در تقاطع بسیج و چهاراه بیمارستان نهم دی به بهره برداری می رسد.

قندهاری گفت: این دوربین ها به صورت موقت با لینک ارسال می شود و با مشکل روبرو هستیم که با راه اندازی فیبرنوری بزودی این مشکل برطرف خواهد شد

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک سه دوربین ثبت تخلف و ثبت سرعت در تقاطع روز، امام خمینی(ره) و امام علی علیه السلام سال آینده راه اندازی می شود.

بدهی به بانک شهر مانع جذب تسهیلات ارزان قیمت شده است/ چهارمین اتوبوس بازسازی شده وارد ناوگان حمل و نقل شهری شد

فرخ تبار، شهردار تربت حیدریه گفت: بدهی شهرداری به بانک شهر باعث شده تا نتوانیم از تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد استفاده کنیم لذا برای ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری نوسازی و بازسازی اتوبوس ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: مبلغ هر اتوبوس شهری بین چهار تا پنج میلیارد تومان است که برای نوسازی و بهسازی هر یک از این اتوبوس ها ۵۵۰ میلیون تومان از محل منابع سازمان شهرداری ها هزینه شده است.

فرخ تبار گفت: امیدواریم با رایزنی های که هم اکنون در حال انجام است بتوانیم بدهی بانک شهر تسویه و از لیست سیاه خارج و از تسهیلات و اعتبارات کشوری استفاده کنیم.

نخستین آلمان شهری شهدای تربت حیدریه رونمایی شد

در ادامه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر نخستین آلمان شهری شهدای ت با حیدریه متعلق به شهدای شهرک ولی عصر(عجل الله) درب منزل دانش اموز شهید محمدعلی شریفی رونمایی شد.

کلنگ زنی آمفی تئاتر روباز و نمازخانه در پارک جنگلی پیشکوه

مهدی زاهدی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه: در پارک جنگلی پیشکوه فضایی برای مسجد یا نمازخانه و همچنین آمفی تئاتر نداریم، برهمین اساس در کنار میدان مرحوم محمد قهرمان که محل تجمع اغلب مردم برای تفریح و استارت مسیرهای دوچرخه سواری، پیاده روی و کوهپیمایی است فضایی برای نماز خانه در نظر گرفتیم که با مشارکت خیرین عملیات اجرایی آن از فردا آغاز می شود.

همچنین به منظور اینکه در تفریحات شهروندان بتوانیم موضوعات فرهنگی را دخیل کنیم و برای شهروندانی که قصد استفاده از پارک ها را دارند فضای جذابتری را ایجاد کنیم، بین میدان محمد قهرمان و پارک سنگی، آمفی تئاتر رو باز را با ظرفیت ۵۰۰ نفر با دو سن و با سه ورودی و خروجی طراحی کردیم تا با توجه به اینکه انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه دارای سینمای سیار می‌باشد محلی برای اکران فیلم های سینمایی، اجرای تئاتر هنرمندان، جشن های مناسبتی و پایان سال مدارس و مهدکودک ها و استفاده ورزشکاران باستانی داشته باشیم.

نخستین مینی چمن مصنوعی منطقه تربت حیدریه به بهره برداری رسید

رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: احداث این مینی چمن مصنوعی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دفتر نماینده مجلس(۴ میلیاردریال)، اداره ورزش و جوانان و خودیاری خیرین دهستان منظر از مهرماه ۱۴۰۰ آغاز شد و همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی افزود: توجه به توسعه ورزش در مناطق کمتر برخوردار یکی از موضاعات مهم در تدوین سیاستهای ورزشی این سازمان است.

رضایی گفت: اهتمام نماینده مجلس، مسئولین استانی و محلی و حمایت خیرین روستای منظر در راه اندازی این فضای ورزشی موجب شد ظرف مدت سه ماه و در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد احداث نخستین مینی چمن مصنوعی روستایی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه روشنایی ورودی بهره برداری رسید محل اعتبارات میلیارد تومان تربت حیدریه راه اندازی دوربین ها پروژه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:هدف از برگزاری این پویش ارائهٔ آموزش‌های عمومی به مردم است تا سطح سلامت دهان و دندان در کشور ارتقا یابد.

دکتر محمدقربانی افزود: رعایت بهداشت دهان و دندان می‌تواند تاثیر مثبت زیادی بر سلامت مغز، قلب، سیستم ایمنی و سیستم تنفسی داشته باشد و حتی در سلامت اجتماعی نیز نقش‌آفرین بوده و می‌تواند روابط اجتماعی افراد را تقویت و یا در آن اختلال ایجاد کند.

وی گفت: جلسه با دندان‌پزشکان جهت بررسی مشکلات و ارتقای شاخص‌های سلامت دهان و دندان، جلسات مشترک با آموزش و پرورش و هماهنگی برای حضور مسئولان در مدارس و ارائهٔ توصیه به همکاری دانش آموزان در طرح وارنیش فلوراید تراپی، پخش کلیپ‌های آموزشی در مدارس، برگزاری جلسات آموزشی در خصوص نحوهٔ صحیح مسواک زدن و استفادهٔ صحیح از نخ دندان، تبیین اهمیت وارنیش فلورایدتراپی، برگزاری جلسات آموزشی نقش تغذیهٔ سالم و تاثیر آن بر سلامتی دندان و برگزاری جلسات انجمن اولیا با محوریت پویش سلامت دهان و دندان توسط آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که در مجموعهٔ زیر پوشش دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:اجرای ده‌گردشی دندان‌پزشک، پایش و حضور در مهدکودک‌ها و مدارس جهت ارائهٔ خدمات معاینه و وارنیش‌تراپی، برگزاری مسابقهٔ نقاشی و کاردستی با موضوع سلامت دهان و دندان، استقرار یونیت سیار دندانپزشکی در مدارس مناطق محروم و ارائۀ خدمات دندان‌پزشکی به دانش آموزان، برگزاری جلسات آموزشی جهت گروه هدف مادران باردار و شیرده توسط ماما‌های مراکز خدمات جامع سلامت، توزیع مسواک در مدارس مناطق محروم هم‌زمان با برنامهٔ آموزشی و معاینهٔ دانش‌آموزان و حضور در مراکز بهزیستی برای معاینه از جمله برنامه‌هایی است که در مراکز خدمات جامع سلامت درقالب این طرح اجرا خواهد شد.

پویش ملی سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان