Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان – عمر بارلو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از تلاش برخی زندانیان برای فرار از زندان «عوفر» خبر داد و گفت که این تلاش‌ها و فرار از زندان «جلبوع» که پیش‌تر رخ داد، رژیم صهیونیستی را در «بدترین» و «آسیب‌پذیرترین» وضعیت خود قرار داده است.

به گزارش آر تی، بارلو به کمیسیون تحقیق این حادثه گفت: «از برخی جهات [پس از این رخداد] بی‌کفایتی اسرائیل آشکار شد که شامل شکست‌های اطلاعاتی و عملیاتی می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت واضح بود که نشانه‌هایی از کاستی‌های جدی وجود دارد. همچنین برای من مشخص شد که پیش‌تر در سال ۲۰۱۴ نیز تلاش‌هایی برای فرار صورت گرفته است و نقشه‌های زندان بر روی اینترنت قرار گرفته است.

او اعلام کرد که مقامات زندان رژیم صهیونیستی حین بازرسی، طرح‌هایی را برای فرار کشف کرده اند. بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیست، طرح دست نویس، متعلق به هفت زندانی امنیتی حماس است.

در پاسخ به اظهارات بارلو، سرویس زندان‌های این رژیم اعلام کرد که در بازرسی روز دوشنبه، نقشه‌ای دقیق در محلی مخفی شده در یک سلول کشف شده است. گفتنی است زندان عوفر بین قدس اشغالی و تل‌آویو قرار دارد.

۱۴ شهریورماه امسال رسانه‌ها از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی خبر دادند. فرار از این زندان امنیتی با حفر تونل باعث آشکار شدن خلا امنیتی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شد؛ تا جایی که نخست وزیر این رژیم، رخداد مذکور را نشانه نقص جدی در سطح اطلاعاتی و عملیاتی عنوان کرد.

انتتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندان جلبوع رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • حماس پاسخ رسمی تل‌آویو درباره پیشنهاداتش درخصوص غزه را دریافت کرد