Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان البرز گفت: برای پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم شهرستان بویژه جابجایی دوربین ایستگاه عوارضی در محمدیه، تامین خدمات رفاهی ناحیه شهری مهرگان جدی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز روز پنجشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه دوم آتش نشانی در ناحیه شهری مهرگان اظهارداشت: با همه مشکلات موجود تلاش می کنیم آسایش و رفاه مردم تامین شود و در این راه خدمت بی منت و کار شبانه روزی را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  برگزاری نشست ها و جلسات اداری، اجرای طرحها و ارائه خدمات بایستی به آرامش و رضایت مندی مردم منجر شود و این کار با وحدت و انسجام و تعامل و هم فکری ممکن می شود.

افتتاح 91 طرح در شهرستان البرز

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده در دهه فجر بیان کرد:  در دهه فجر امسال تعداد ۹۱ پروژه روستایی و شهری با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح شده است.

غفوری گفت: دولت آقای رئیسی با شعار مردمی روی کار آمدند و ما مدیران موظفیم محور همه کارهای خود را در مسیر خدمت رسانی به شهروندان قرار دهیم تا اهداف دولت محقق شود.

فرماندار البرز از تلاش مجموعه اعضای شورای شهر محمدیه و شهردار این شهر تشکر و قدردانی کرد و اظهارداشت: خوشبختانه در این شورا حضور افراد جوان و با تجربه در کنار یکدیگر موجب شده تا انگیزه خدمت رسانی تقویت شود و با همه تنگناهای مالی شاهد خدمت رسانی خوبی در شهر هستیم.

وی اضافه کرد: شهردار این شهر ( مهندس پیری) از مدیران با تجربه، کاربلد و جسوری است که در این مدت کوتاه توانسته طرح های عمرانی خوبی را آغاز کرده و افتتاح کند و با این کار زمینه رضایت مندی مردم بیشتر شده است.

غفوری تصریح کرد: به دلیل اهمیت خدمت رسانی به مردم شریف مهرگان در این مدت سومین بار است که برای حل مشکلات و یا افتتاح طرحهای شهری به این ناحیه آمده ایم و حضور مدیران استانی در مهرگان نیز به حل مشکلات بسیار کمک کرده است.

جابجایی دوربین های ایستگاه عوارضی در محمدیه ضروری است

وی توجه به مطالبات مردم از سوی مدیران را مهم دانست و گفت: با حضور مستمر در مساجد و ارتباط با مردم تلاش می کنیم از خواسته ها و مطالبات مردم مطلع شویم و برای حل آنها اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان البرز گفت: یکی از مطالبات به حق مردم جابجایی دوربین های ایستگاه عوارضی محمدیه است که علیرغم پیگری مدیران شهری و استانی و نیز نمایندگان مجلس هنوز این مشکل حل نشده و مردم منتظر پاسخ مسئولان مرکز هستند.

غفوری اضافه کرد: پرداخت عوارض آزادراهی برای ساکنان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان چالش برانگیز شده و علیرغم این که شهرداری محمدیه آمادگی دارد تا هزینه جابجایی را تامین کند هنوز مسئولان سازمان آزادراهها در این زمینه اقدامی نکرده اند که انتظار داریم موضوع حل و فصل شود.

وی اظهارداشت: رسالت ما همراهی و اقدام برای حل مشکلات ساکنان شریف ناحیه شهری مهرگان است و امیدواریم با پیگیری مستمر بتوانیم در این راه موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصطفی غفوری فرمانداری البرز فرماندار شهرستان البرز ناحیه شهری مهرگان جابجایی دوربین ایستگاه عوارضی خدمت رسانی حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا حاجی بگلو ظهر دوشنبه در همایش روز ملی شوراها در نیشابور اظهار کرد: هدف از تشکیل شوراها در روستاها و شهرها واگذاری امور روستایی و شهری به مردم است.

وی افزود: لازم است برخی قوانین در رابطه با اختیارات شوراها تغییر پیدا کند تا نحوه کارکرد این نهاد مردمی تأثیرگذار تر باشد.

نایب رئیس شورای عالی استان‌های کشور بیان کرد: ۱۲۰ هزار عضو شورا در کشور داریم و نباید بخاطر تخلف یک عضو شورا در یک منطقه تمام اعضای شورا در استان و کشور را زیر سوال ببریم.

وی ابراز کرد: اعضای شورای روستاها هیچ حق و حقوقی دریافت نمی‌کند و ما پیگیری‌هایی در سطح استان و کشور انجام دادیم اما متأسفانه نهادهای مربوطه برای پرداخت حق جلسه اعضای شوراها همکاری نمی‌کنند.

حاجی بگلو تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم قانون شوراها را در سطح کشور اصلاح کنیم و اکنون از سوی شورای عالی استان‌های کشور پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم.

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: طرحی را از سوی شورای عالی استان‌های کشور در حال پیگیری هستیم که هرگونه انتصابی از سوی رئیس جمهور و وزرا در استان‌ها منصوب می‌شوند باید ابتدا تاییدیه شورای استان‌ها را بگیرند.

احیای اقتصاد روستایی باعث رونق تولید کشور می‌شود

همچنین محمد رستمی منتخب مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همایش روز ملی شورا در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی باید انگیزه نوکری و خدمت به مردم را داشته باشند و از سوی دیگر هدفی نیز از خدمت به مردم جهت ارتقای وضعیت منطقه وجود داشته باشد.

وی افزود: احیای اقتصاد روستایی باعث رونق تولید کشور می‌شود و از این رو نقاط قوت، فرصت و تهدید روستاها پایش شود تا شاهد احیای اقتصاد روستایی باشیم.

منتخب مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با شناسایی مشکلات کارخانجات باعث رونق آنها در سال جدید باشیم و اکنون متأسفانه شاهد تعطیلی و نیمه تعطیلی برخی کارخانجات در نیشابور بزرگ هستیم.

کد خبر 6091895

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران