Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:12:34 GMT

محبوب ترین هتل های شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۶۷۴۷

محبوب ترین هتل های شیراز

هتل الیزه شیراز

این‌هتل که در خیابان معالی آباد شیراز است جزء بهترین، محبوب‌ترین و برترین هتل‌های استان فارس است. هتل الیزه شیراز در سال 1397 منتخب مسافران و همچنین جزء بهترین گزینه‌ها برای یک اقامت بی‌مانند و به‌دوراز شلوغی شده است. معماری زیبا و همچنین آرام‌بخش هتل الیزه شیراز همراه پرسنل بامهارت و آموزش‌دیده این‌هتل حس بسیار خوبی به مسافران می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این‌هتل صبحانه‌ای مفرح به همراه میز بوفه‌ای متنوع را تجربه خواهید کرد. با حضور در مجموعه استخر، جکوزی، سونا و ماساژ می‌توانید خستگی ناشی از گشت‌وگذار در شیراز را از تن خارج کنید.

توجه داشته باشید کبرای حضور در هتل الیزه شیراز ارائه کارت واکسن کرونا الزامی است.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در سال 92 به بهره‌برداری رسید زیر بنای این‌هتل 40هزار مترمربع است که در کوه‌های شمال شرقی شیراز در 14 طبقه بنا شده است. نام دیگر این‌هتل‌، هتل دروازه قرآن است. این‌هتل 158 اتاق برای میزبانی از شما مهمان‌های محترم دارد.

آدرس: شیراز دروازه قرآن

هتل زندیه

هتل زندیه یکی از هتل‌های محبوب واقع در شیراز است. این‌هتل دارای جکوزی و میز پذیرش 24‌ساعته است. همه اتاق‌های مهمان در هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و حمام هستند. وای‌فای رایگان برای همه مهمانان در دسترس است.

برخی از اتاق‌ها بالکن دارند و تمامی اتاق‌های هتل زندیه دارای تهویه مطبوع هستند. صبحانه بوفه هر روز در اقامتگاه موجود است. هتل زندیه اقامتگاهی 5 ستاره و همچنین دارای سونا و.... است. می‌توانید در این‌هتل 5 ستاره بیلیارد بازی کنید. مهمانان می‌توانند در استخر سرپوشیده داخل خانه استراحت کنند یا از مرکز تجاری آن نیز استفاده کنند.

هتل هما

هتل هما شیراز دارای تمام امکانات رفاهی مورد انتظار در یک هتل در کلاس خود است تا با نهایت آسایش میهمانان مطابقت داشته باشد. مهمانان برای استراحت، می‌توانند از امکانات ارائه شده در ملک هتل لذت ببرند. این‌هتل تعادلی از فرهنگ غنی و راحتی مدرن ایجاد می‌کند تا اقامتی به‌یادماندنی را برای شما تضمین کند.

هتل پارس

هتل پارس هتلی پنج‌ستاره است که در شیراز در امتداد خیابان کریم‌خان زند، حدود 20 دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی شیراز فاصله دارد. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، تهویه مطبوع و حمام با امکانات رفاهی هستند.

گزینه‌های غذاخوری شامل 3 رستوران است که طیف گسترده‌ای از غذاهای محلی، قاره‌ای، آفریقایی و بین‌المللی را همراه با موسیقی زنده در محیط‌های متنوع سرو می‌کنند. صبحانه تازه آماده همراه با انواع نوشیدنی‌های سردوگرم و ساندویچ‌ها در کافی‌شاپ سرو می‌شود. این‌هتل دارای یک مرکز تفریحی است که میهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی آن استفاده کنند. خدمات ماساژ و همچنین ورزش یوگا نیز در دسترس است.

هتل پرسپولیس

این‌هتل در شیراز به دلیل موقعیت عالی و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری بسیار محبوب است. فاصله فرودگاه شیراز تا هتل 12.3 کیلومتر است. تنها 24 دقیقه طول می‌کشد تا از فرودگاه به هتل برسید. این‌هتل همچنین خدمات تاکسی 24 ساعته را برای بازدید از تمامی جاذبه‌های گردشگری شیراز ارائه می‌دهد.

 

هتل به‌قدری به موزه هفت‌تنان نزدیک است که یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های شهر است که امروزه به موزه‌ای تاریخی تبدیل شده است. دروازه قرآن نیز در 1.4 کیلومتری این‌هتل قرار دارد که تنها 20 دقیقه پیاده‌روی تا این‌بنای دیدنی طول می‌کشد. همچنین حدود یک ساعت طول می‌کشد تا به محوطه تخت‌جمشید که یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین مکان‌های تاریخی ایران و یکی از جاذبه‌های گردشگری شیراز است، برسید.

برای رزرو هتل کریم خان شیراز کلیک کنید.

رستوران آپادانا در طبقه همکف در محیطی آرام و زیبا واقع شده است. کافی‌شاپ و سفره‌خانه لوتوس به‌صورت 24‌ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما و مهمانان‌تان هستند. لابی هتل شامل فروشگاه‌های مختلف است. تالار هدیش و تاچر جهت برگزاری همایش‌ها، سمینارها، گردهمایی‌ها و گردهمایی‌ها با بهترین خدمات در اختیار شما خواهند بود. تالار پارسه واقع در محیطی آرام برای برگزاری مجالس خصوصی و جلسات مختلف شما است. مجموعه ورزشی هتل شامل سونا، جکوزی، استخر، سالن بیلیارد و سالن آرایش است.

کلام آخر

اگر به شیراز سفر می‌کنید حتما درباره هتل‌هایی مانند هتل الیزه شیراز یا هتلی که قرار است در آن اقامت داشته باشید حتما تحقیق کنید. بخش مهمی از سفر شما به هتل محل اقامت و کیفیت آن بستگی دارد و بهتر است برای آن برنامه‌ریزی داشته باشید. ما در این‌مقاله تعدادی از هتل‌ها را بررسی کردیم تا به شما کمک کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز هتل زندیه اتاق ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پیشتر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

دیگر خبرها

  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi