Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این جشنواره، کارگران نمونه استانی از میان ۴۹۶ نفر انتخاب شدند که شاخص‌هایی همچون خلاقیت، ابتکار و پشتکار از جمله عوامل حائز رتبه برتر از نگاه داوران این دوره از جشنواره بود.

در این مراسم، "سمیه خضریان" در بخش صنعت و "سروه گرجی پور" و "اسدالله نوری" در بخش خدمات به عنوان کارگران نمونه استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"فرهاد سعیدی" مدیرعامل شرکت باران تجارت پوریا و "محمد کرمی" مدیرعامل کشتارگاه صنعتی دام سنندج هم به عنوان واحدهای نمونه استانی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

"رضا نیک پور" مدیرعامل شرکت سیمان کردستان به عنوان کارفرمای سلامت محور، "سعدالله ویسی" و "فواد کرمی" از کارشناسان بهداشت حرفه ای مدیریت تولید برق و شرکت سیمان کردستان به عنوان خانه بهداشت‌های برتر استانی و "سید عبدالله شیخ احمدی" به عنوان کارشناس بهداشت حرفه‌ای برتر استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

"سجاد عزیزی پور" و "هیوا سلیمانی" دارندگان رتبه اول و دوم استانی رشته قرائت تحقیق قرآن، "صبا رامین فر و "مجید ویسی پور" رتبه های اول استانی مفاهیم خواهران و برادران و "حسن رضایی"، "لطف الله عزیزی" و "فواد مولودی" رتبه‌های برتر رشته ترتیل قرآن استان نیز در این آیین مورد تقدیر قرار گرفتند.

"آشتی نجیبی" از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و "فرهاد فلاحی" از مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان نیز به عنوان منتخبان شورای هماهنگی ارائه خدمات به بیمه شدگان معرفی و تجلیل شدند.

"اقبال ساعدی"، "حمیدرضا صابونی"، "طهمورث احمدی"، "جمال افضلی"، "فرزاد پیشکاری" و "نسرین ویسانی" ۶ داور سی و سومین دوره جشنواره استانی امتنان از کارگران کردستان بودند.

در جهت اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، سی‌ و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

برچسب‌ها کردستان کارگر سنندج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کارگر سنندج کردستان کارگر سنندج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی